Theolina Skrevet 11. november 2003 #421 Del Skrevet 11. november 2003 Heisann barbie! Kjempetrist å lese om tapet ditt av zantho. Det er alltid trist å miste noen man står nær,enten det er mennesker eller dyr.. Men det virker som det er noen koselige puser du har fått deg da Har så lyst på katt selv, men typen nekter.. :x Klem tittipus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 11. november 2003 Forfatter #422 Del Skrevet 11. november 2003 Takk for besøket, Tittipus. Ja, det er kjempekos med de to rampekattene, men jeg savner fortsatt Zantho'n min veldig! Gubben min ville heller ikke ha katt, men det var før han så de små nøstene. Da var han solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. november 2003 #423 Del Skrevet 11. november 2003 Du skriver så jeg nesten får lyst på katt jeg også.. og jeg som ikke liker katter en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 11. november 2003 Forfatter #424 Del Skrevet 11. november 2003 Der kan du se, Lillebille! Koselig med katter da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 11. november 2003 #425 Del Skrevet 11. november 2003 Høres ut som om dere har det koselig med kattene, Barbie :D Ha en fin dasg :-) D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 11. november 2003 Forfatter #426 Del Skrevet 11. november 2003 Takk, det samme til deg, Diva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 11. november 2003 Forfatter #427 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg er i sjokk! Gubben gikk ned for å barbere seg i kveld, og etter en stund fulgte jeg etter for å henge opp klær. Der fikk jeg mitt livs sjokk! Han hadde barbert vekk både bart og "homokringle"... :o Hælle-nuttan, han så jo ut som ei barnerumpe! Skrekk og gru. Jeg håper det gror fort ut igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 11. november 2003 #428 Del Skrevet 11. november 2003 Legger igjen noen :kysse: :kysse: til Barbien min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 11. november 2003 Forfatter #429 Del Skrevet 11. november 2003 Takk, du er søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. november 2003 #430 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg er i sjokk! Gubben gikk ned for å barbere seg i kveld, og etter en stund fulgte jeg etter for å henge opp klær. Der fikk jeg mitt livs sjokk! Han hadde barbert vekk både bart og "homokringle"... :o Hælle-nuttan, han så jo ut som ei barnerumpe! Skrekk og gru. Jeg håper det gror fort ut igjen!!! Kanskje det var for å holde pusene ute av sjegget.... (og du får kose deg med den "glatte" følelsen en litens stund.. for det kommer sikkert på igjen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 12. november 2003 #431 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg er i sjokk! Gubben gikk ned for å barbere seg i kveld, og etter en stund fulgte jeg etter for å henge opp klær. Der fikk jeg mitt livs sjokk! Han hadde barbert vekk både bart og "homokringle"... :o Hælle-nuttan, han så jo ut som ei barnerumpe! Skrekk og gru. Jeg håper det gror fort ut igjen!!! Det gror nok fort ut igjen. Klem fra Kreps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. november 2003 Forfatter #432 Del Skrevet 12. november 2003 Takk for trøst.. Jeg håper også det gror fort ut igjen. Helst i går! Gubben ser jo ut som en 15 åring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. november 2003 Forfatter #433 Del Skrevet 12. november 2003 Nå kommer jeg fra min beste venninne. Hun bor 100 meter fra meg, men det er sjelden vi snakkes. :-? Vi har liksom nok med vårt eget... Det var hyggelig å ta en jenteprat igjen, og vi ble enige om å bli flinkere. Vi må treffes oftere! Jeg fikk "tilbud" om å passe jentungen hennes seks uker fra februar, og det kan jeg vel alltids gjøre. Hun skal på kurs, og ville helst ikke sette jenta bort til fremmede. Trygdekontoret betaler barnepass for henne, og jeg kan saktens trenge noen ekstra kroner! De små "englepusene" sover søtt nå. De hadde 3 timers (!) raptus i stad, så de er vel utslitte! Jeg skal ta de med i senga og vekke gubben om en drøy time. De har ikke vært i senga før, så det blir moro. Gubben skal jobbe i natt, så i kveld blir vi alene, Lizzie, Sussie og jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 13. november 2003 Forfatter #434 Del Skrevet 13. november 2003 I dag kommer mamma innom en tur for å se på "krapyla". Håper hun ikke sitter for lenge, for vi har aldri noe å snakke om! :-? Gubben kommer snart også, han skulle bare levere Drosja på verksted. Var visst eksoslekasje i bilen. Han hadde leid et par filmer, så da blir det vel en kosekveld på oss. Dyra sover nå. Den ene katta sovnet på brystet mitt i stad, og det var jo så koselig! Den andre er litt skvetten enda, og vil helst ikke kose noe i det hele tatt. Jeg håper det går seg til med tiden. Nå er jeg klar for dagens episode av "Glamour". Nå er det så spennende, at dette kan jeg ikke gå glipp av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. november 2003 Forfatter #435 Del Skrevet 14. november 2003 I dag får jeg besøk av den mellomste tante-ungen min. Hun er 6 år, og skal sove hos tante for første gang siden hun var baby! Hun er ei litt spesiell frøken, som helst ikke sover borte... :-? Jeg fikk sjokk når hun spurte om å få komme, og jeg tror kattungene er det store trekkplasteret. Det blir koselig å ha henne her. Hun har "bestilt" Pitabrød til kveldskos, og vi skal leie en barnefilm og hygge oss sammen. Hun skal få sove i senga sammen med meg i natt, så gubben må ta til takke med gjesterommet når han kommer hjem utpå morgenkvisten. Så får jeg bare håpe at hun ikke ombestemmer seg i løpet av kvelden, og vil hjem likevel! Kattene er i storform. De er høyt og lavt, og det er temmelig rampete! :evil: Når jeg la meg i går fant jeg et hår fra Zantho. Det var nok til at jeg tuta og skreik i flere minutter! Jeg savner ham voldsomt. Han var "mamma's" lille skatt, og det er veldig tomt her uten ham. Jeg trøster meg med at savnet vil bli mindre etterhvert, men foreløpig er det tungt. Jeg håper han har det bra der han er nå, og at han ikke har smerter lenger. Nå er det Glamour-tid igjen, så jeg får vel somle meg ut i stua. Etterpå skal det støvesuges, for kattene fikk leke med pastaskruer i går..... :-? Det ser ikke ut her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. november 2003 Forfatter #436 Del Skrevet 14. november 2003 Nå har jeg endelig fått lagt lille-frøkna. Hun hadde egentlig ikke "tid" til å legge seg, for jeg lærte henne og fingerhekle i dag. Det var visst så morsomt at hele kvelden gikk med til dette. Vi fikk spist litt mat, men ellers satt hun med garn-nøstet sitt. Lærer ikke foreldrene barna sine sånt i dag? Jeg trodde alle unger kunne dette jeg. -Men det var kanskje bare i min tid, i riktig gamle dager! Vi har i allefall hatt det skikkelig trivelig. Nå har hun lagt seg i senga mi, og jeg la begge pusene oppi til henne. Jeg tror de sover alle 3. I morgen skal vi på denne Bad Taste festen, og det er synd å si jeg har lyst.... Jeg ville heller vært hjemme med gubben, men vi må nesten gå. Gubben er så bekymret, for han går jo glipp av en fotballkamp! Huffamei, så leit! Klærne er i allefall hengt klart, så får vi se hva morgendagen bringer. Det kan jo faktisk hende at det blir koselig likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. november 2003 #437 Del Skrevet 15. november 2003 Hei Barbie. Stikker innom for å ønske deg god helg og lykke til på pertyet. Tror du kommer til å være fiiiin. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 16. november 2003 Forfatter #438 Del Skrevet 16. november 2003 Vi var ikke lenge på Bad Taste Party i går. Allerede kl 18 var det et par mannfolk som var så drita, at det var direkte slitsomt! De hoiet og skrek, sølte øl og kastet pappkrus rundt.... :-? Tragisk! Kl 22.30 hadde gubben hodepine, og vi takket for oss. Vi ringte etter ei venninne som hentet oss, men på hjemveien bestemte vi oss for å gå en tur på by'n. Vi var hjemom og skiftet klær først, selvfølgelig! Vi traff noen bekjente når vi kom til byen, og vi hadde det trivelig resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 16. november 2003 #439 Del Skrevet 16. november 2003 Allerede kl 18 var det et par mannfolk som var så drita, at det var direkte slitsomt! De dro vel det med bad-taste litt for langt ..... :blunke: Husker en gang jeg skulle på bad-tasteparty i studietiden. Vorspiel i badstu og guggegrønn velkomstdrink var en dødelig kombinasjon for pønkern som måtte kjøres hjem og legges før festen i det hele tatt hadde startet ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 16. november 2003 Forfatter #440 Del Skrevet 16. november 2003 Hehe. De var begge passert 40 år, så litt folkeskikk hadde vært på sin plass! Det hadde jo vært en ide og skjerpet seg litt. :-? De to var de eneste som ikke hadde kledd på seg rare klær... De kom i truse begge to... Trusa ramlet nesten av den ene fyren utpå kvelden..Ikke veldig sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå