Barbie Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #321 Del Skrevet 15. oktober 2003 Åhhh.........Du er vel søt! Ok,siden du er på plass her etter kl 22 i kveld,så får jeg vel logge meg på jeg også. Det har vært mye stri med Zantho de siste dagene,derfor har jeg vært lite på nett. Ser deg i kveld da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. oktober 2003 #322 Del Skrevet 15. oktober 2003 :kysse: :trøste: til Barbien min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #323 Del Skrevet 16. oktober 2003 Grrrr..... :evil: Brodern ringte i stad, akkurat når jeg hadde lagt meg for å hvile middag. Han lurte på om han kunne komme en tur etter jobb, og hoppe av bussen et stykke fra der jeg bor. Han ba på sine knær om jeg kunne komme og møte ham, så da måtte jeg opp av senga igjen. Jeg ruslet ham i møte, en strekning på ca 3 kvarter. Bussen kom, men ingen bror! :evil: Jeg tuslet lettere irritert hjemover igjen. Vel hjemme fant jeg en melding på mobilen: "Jeg kommer ikke likevel!" Kjøss katta asså!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #324 Del Skrevet 17. oktober 2003 I dag er det 2 blå ute, tåke og rim på gresset. Bilen står på parkeringsplassen, fullstendig nediset. Jeg skulle vært på butikken og handlet inn for helga, men tviler på om møkkabilen starter i dette været! Vi har en "Jalla-butikk" bare 100 meter herfra,men der er utvalget heller dårlig. Han har feks ikke hatt Prince Mild på 14 dager! I tillegg skal du ha flaks hvis du finner mat som ikke har gått ut på dato! :-? Jeg har ingen store planer for helgen. I morgen kommer kanskje tante-ungen min og ligger over til søndag. Gubben skal jobbe. God helg alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. oktober 2003 #325 Del Skrevet 17. oktober 2003 sorry, men jeg måtte le når jeg leste det om broren din. jeg tror jeg hade flydd i flint!!! bare ha en stille og rolig hjemmehelg? herlig da.. samle litt krefter :blunke: takk for lekestunden i går/natt!! kjempelengesiden sist nå, men seff skjønner jeg hvorfor kos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #326 Del Skrevet 17. oktober 2003 Koselig at du stakk innom Sunshine-t. Beklager at det har blitt lite leking, men jeg har måttet ta meg litt av Zantho noen dager. Nå får han smertestillende,så han virker mer i form om dagen. Vi kan jo leke litt i kveld, hvis du vil? Apropo broder'n: Jeg kunne kverka ham! Neste gang går jeg ham ikke i møte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. oktober 2003 #327 Del Skrevet 17. oktober 2003 ang broderen: ja jeg får se om det blir noe i kveld. sambiss har klaga på at jeg aldri er sosial når han er inne... så da får jeg heller bare evt føye meg i kveld.... men viss jeg kommer inn,så ser jeg jo om du er her eller ei :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. oktober 2003 #328 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hei Barbie! :D Stikker bare innom for å ønske deg en knallfin helg! Klem, Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 17. oktober 2003 #329 Del Skrevet 17. oktober 2003 God helg Barbie :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 17. oktober 2003 #330 Del Skrevet 17. oktober 2003 God helg, Barbie'en min! Håper Zantho får en fin helg han og. Gi han en god klem fra meg. Og gjerne en ekstra godte og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #331 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hei,og takk for besøket alle sammen. Vigfa: Jeg skal gi Zantho en klem fra deg, og godter får han i massevis om dagen! :oops: Uff, han blir så bortskjemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 17. oktober 2003 #332 Del Skrevet 17. oktober 2003 Noen ganger er det lov å skjemme bort hunden sin:wink: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. oktober 2003 #333 Del Skrevet 17. oktober 2003 :erter: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #334 Del Skrevet 17. oktober 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. oktober 2003 #335 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ikke bry deg om Lady Heather, Barbie. Hun driver nemlig å skriver på særoppgaven til VIP-opptagelse i De Ondes Forbund. Jeg er sikker på at det ikke er personlig ment. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. oktober 2003 #336 Del Skrevet 17. oktober 2003 Anyting you can do, I can do better... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #337 Del Skrevet 18. oktober 2003 Stakkars lille gutten min,han klør og han klør. Han har en flekk på siden hvor han har klødd av seg alt hår.. Timen vi hadde hos HD spesialisten kommende mandag, er flyttet til onsdag. Håper det går bra hos ham, og at Zantho kan få noe for kløen. Han plages, og det er vondt å se på. Tante-ungen min har vært hos meg siden i går, og han sitter nå og spiller Play Station 2. Han er 9 år,og helt hekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #338 Del Skrevet 18. oktober 2003 Nå har jeg sendt gubben på jobb,og han er ikke tilbake før kl 05.00 i natt. Han har vært hjemme og sovet noen timer, og jeg vekket ham til ferdig mat. Jeg dekket på spisestua,som vi ellers aldri bruker. La på pen duk, tente levende lys, og gjorde det riktig så romantisk. Tenkte jeg skulle se om jeg fant en film på Tv'n etterpå, og poppe meg en stor bolle med Popcorn.... Trekke beina godt oppi sofan, og bare kose meg! Skulle gjerne hatt armkroken til min bedre halvdel i nærheten, men jeg får ta til takke med bikkja. Ingen dårlig erstatning det. I morgen har mannen i huset fri, så kanskje jeg skal lure til meg litt ekstraservice... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #339 Del Skrevet 19. oktober 2003 En strålende solskinnsdag! Nå skal snart gubben trues opp,og tvinges med ut i sola... Jeg har planer om å koke litt kakao, og kanskje smøre noen skiver. Ta med meg mann og hund ut i naturen. Herlig!! Tipper gubben blir glad for å høre om dagens planer.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #340 Del Skrevet 19. oktober 2003 Vi tok oss en tur ut i dag, men fy flate så kaldt det var! Etter bare en time dro vi hjem igjen, med blåsprengte fingre... Det er nå 2 timer siden vi kom hjem, men jeg fryser enda. Tenkte jeg snart skulle fylle badekaret, og krype oppi det varme vannet. Kanskje kommer gubben etter når kampen er ferdig. :oops: Det blir trangt med to store kropper, men det går nok hvis vi virkelig vil! Jeg er klar for litt action i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå