Dødspingvinen Skrevet 9. oktober 2003 #301 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg syns ikke den dyrlegen virker særlig proffesjonell. Er veldig glad for at dere fant en annen. Er ganske sikker på at ting kommer til å gå greit nå, men har dere hørt noe om hva slags behandling hunden din skal få? Har ikke vært borti HD selv, så jeg vet ikke om den behandles medisinelt eller med operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. oktober 2003 #302 Del Skrevet 9. oktober 2003 Fy f***..............for en dustedyrlege :evil: Hadde det vært dyrlegen vår hadde jeg tatt godt tak i nakken på han tror jeg. Takler ikke å se folk behandle dyr ille - og spesielt ikke dyrleger som jo tross alt er eksperter (finnes tydeligvis wannabes også ) Det var umåtelig trist det der med hunden, men ta ikke sorgen på forskudd og kos deg med vov-vovven din du. Det er ikke sikkert det blir noen sorger heller før om mange mange år. Stor trøsteklem fra meg :kysse: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. oktober 2003 #303 Del Skrevet 9. oktober 2003 Fy for en dyrlege dere var hos!!! Jeg blir så opprørt når noen behandler dyr slik! Og han som dyrlege burde så absolutt vite bedre!! Godt dere fant en ny! Har gråt meg igjennom beskrivelsen din av dyrlege besøket. Har måttet avlive to hunder pga. HD så jeg vet absolutt hvordan det er. Ubeskrivelig jævlig, rett og slett! Håper dere får beholde ham mange år til!! Gi ham en god kos fra meg, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 9. oktober 2003 #304 Del Skrevet 9. oktober 2003 Forklaringen er enkel: Det finnes nemlig bare en Barbie - ergo må vi ta vare på den vi har. :kysse: Så sant ,så sant :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #305 Del Skrevet 9. oktober 2003 Takk for besøket alle sammen. Dere er gode å ha! Nå har Zantho og jeg vært ute i flere timer. Først støvsugde og vasket "vi" bilen.. Etterpå tok vi en tur på stranda. Her løp han frydefullt rundt med pinnen sin,og han vasset litt i vannet. Jeg studerte ham nøye, og jeg kan overhodet ikke se at han kan ha smerter. Han hopper og spretter som han alltid har gjort. Etterpå reiste vi til kameraten hans, og de hadde en herlig omgang med munter lek. Vi var innom butikken på vei hjem,og jeg handlet litt snadder og noen nye leker til ham. Han kommer til og bli enda mer bortskjemt enn han allerede er! :oops: Jeg begynner og bli litt roligere i kroppen, og hodepinen har snart slipt taket. Jeg har hatt en dundrende hodepine siden i går, men det kommer vel av all grublinga. Har også fått unna det værste rotet her hjemme. Noe middag har jeg ikke planlagt idag, så jeg kjøpte fersk loff, roastbiff,remulade og løk. Det får bli middagen i dag! I morgen er gubben ferdig på jobb kl 17.00, og resten av helga har han fri. Vi skal kose oss med hjemmelaget Pizza på kvelden, og kanskje leier vi en film også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 9. oktober 2003 #306 Del Skrevet 9. oktober 2003 Skal skrive mer senere.... Klem, LH :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #307 Del Skrevet 9. oktober 2003 Takk for det korte besøket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 9. oktober 2003 #308 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei igjen, Barbie :D Så flott at ting føles lettere i dag. Jeg har aldri selv hatt hund, men katt. Jeg var veldig glad i katten, men jeg tror kanskje man blir enda mer knyttet til en hund - fordi katter er mer "selvstendige". Katten vår var ute på vift mesteparten av tiden. En gang hvert år brukte katten vår å "forsvinne" i en måneds tid. Når hun kom tilbake, var hun havnet "i uløkka". Loff, roastbiff, remulade og løk høres ut som en perfekt torsdags middag. :blunke: Håper at Zantho fortsatt har mange kvalitative år igjen. Han kunne ihvertfall ikke vært heldigere med "foreldrene" sine. :D Klemmer, LH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #309 Del Skrevet 9. oktober 2003 Takk for hyggelige ord, Lady Heather. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 10. oktober 2003 #310 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei Barbie Ville bare stikke innom en kort liten tur for å se om det var noe kaffe her...nei..må visst lage selv i dag jo, det er bra du fikk tilbake den gamle avataren din..den andre var fæl Ha en fortsatt nydelig dag, og en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #311 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei bippen. Takk for besøket. Beklager at jeg ikke hadde kaffe,jeg drikker ikke sånt skjønner du. -Men i morgen har jeg! Da skal jeg drikke Irish Coofee.... Da kan du komme innom å ta deg litt vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. oktober 2003 #312 Del Skrevet 10. oktober 2003 Da skal jeg drikke Irish Coofee.... Hmmmm. yummi! *noterer at jeg må huske å kjøpe krem* God helg til deg og vofsen, Barbie :D Klem, Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #313 Del Skrevet 10. oktober 2003 God helg til deg også, Mie. Jeg har vært på dyrlegebesøk i dag også. Denne gang uten hunden. Hun fortalte meg litt om HD. Nå vet vi bedre hva vi kan gjøre for Zantho, og hva vi ikke må gjøre. Hun anbefalte oss et spesielt for, og i tillegg må vi kjøpe noe "smøremiddel" for leddene hans. Det var ei kjempehyggelig dame,og vi kommer til å bruke henne fremover. Hun ringe også og bestilte time hos en spesialist for meg. Han er ekspert på HD,og kunne kanskje operere Zantho. Vi måtte huske røntgenbildene og forsikringspapirene på hunden. Fikk time den 20, og jeg håper han har en hyggelig løsning til oss. Nå skal jeg ringe oppdretteren og fortelle ham at Zantho har HD. Dyrlegen mente vi skulle det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 10. oktober 2003 #314 Del Skrevet 10. oktober 2003 Stikker bare innom for å ønske deg en deilig helg, Barbie! :D Klem, Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #315 Del Skrevet 10. oktober 2003 Takk, Dina69. Trivelig helg til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #316 Del Skrevet 11. oktober 2003 Nå skal jeg snart vekke min bedre halvdel. Han skal til Oslo på landskamp i dag, og de er en gjeng som skal reise innover med maxitaxi. Han gleder seg, og han trenger litt tid sammen med gutta. Selv får jeg besøk i dag. Vi skal sitte og forse litt hos meg før vi drar på by'n. Zantho skal jeg kjøre ned til svigers i 14 tida,jeg vil ikke ha ham hjemme når det skal drikkes alkohol her. Jada,jeg vet jeg er en hønemor! :oops: Det skal bli godt å komme en tur ut og treffe folk i dag, det er 3-4 mnd siden sist. Jeg har kraftig mens,og jeg er enda litt "schaky" pga bikkja,men jeg får prøve å gjøre det beste ut av kvelden. Ha en trivelig helg alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #317 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg leverte Zantho som avtalt hos svigers kl 14.00 på lørdag. 3 timer senere måtte jeg hente ham igjen... Da hadde han sittet ved utgangsdøra og bjeffet siden jeg dro. Han virker ikke helt i form om dagen,han spiser lite og piper nesten hele tiden. Han er i fin form når vi er ute og leker,men når vi kommer hjem blir han urolig. Neste mandag skal vi treffe denne spesialisten,og vi får ta det derfra. Dersom han mener at Zantho har smerter,er det mulig vi avliver ham samme dag. Jeg håper han finner en annen løsning,men vi får være forberedt på det værste. Vi har snakket med oppdretteren,og han ville tilby oss en ny valp,men det blir ikke aktuelt. Ingen kan erstatte Zantho! Det er nå 5 år siden jeg måtte avlive min forrige Schæfer,og jeg glemmer aldri hvor vondt det var. Jeg er dårlig på å takle sånne ting,og forrige gang gråt jeg sammenhengende i 2 måneder. Enda har jeg dager hvor jeg savner henne. Vi blir bare nødt til å bite tenna sammen. Zantho's smerter går forran alt. Han skal ikke lide for at min mann og jeg skal ha det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 14. oktober 2003 #318 Del Skrevet 14. oktober 2003 Huff da.. Føler virkelig med dere.... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #319 Del Skrevet 14. oktober 2003 Nå har vi nettopp kommet fra stranda. Vi var ute en times tid,men da holdt jeg på å fryse i hjel! På hjemveien stoppet jeg og kjøpte en bamse til Zantho. 15 minutter senere lå den i hundre biter på stuegulvet! I dag ringer de vel fra Hamar.... Jeg er helt klar til å motta et par mill. fra Extra! Gubben kommer fra jobb kl 17.00. Middagen i dag blir pasta,kjøttdeig og Dolmiosaus.........(igjen) :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 15. oktober 2003 #320 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei Ble det telefon fra Hamar i går? Jeg krysset både armer og bein. :D ' Håper jeg ser deg senere i dag, jeg jobber til 2200 men etter det er jeg klar. Lenge siden jeg har sett deg på nå... Du er ihvertfall savnet. :blomst_opp: Hilsen fra Kreps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå