Kreps Skrevet 2. oktober 2003 #241 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg sier ikke mer! Du kan jo ikke sove nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #242 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sove? Neida,det er liksom bare hele opplegget jeg blir litt trøtt av! Hvis du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. oktober 2003 #243 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sove? Neida,det er liksom bare hele opplegget jeg blir litt trøtt av! Hvis du skjønner? Åå da er jeg med... Trudde du skulle forlate meg jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #244 Del Skrevet 2. oktober 2003 Å,neida snuppa. Mitt nye motto: Du plinger,jeg springer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. oktober 2003 #245 Del Skrevet 2. oktober 2003 Å,neida snuppa. Mitt nye motto: Du plinger,jeg springer! Godt å vite. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 2. oktober 2003 #246 Del Skrevet 2. oktober 2003 hei sjønnas... duuu-uuu? jeg må nok melde pass i natt og`.. jeg er helt kake etter disse selskapene i kveld.. tre puljer har jeg hatt nå... og vi drar jo til krs i morgen til nye 5 selskaper.. jeg er sååå sliten at jeg er sikker på jeg får sove innen kl 2400 i natt asså.. sååå trøtt er jeg! :o ja faktisk!! så vi får ta lekestunden til uken? oki? da lover jeg at jeg skal være uthvilt!! *kors på halsen!!* kooooz!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #247 Del Skrevet 2. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 #248 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ikke gråt, Barbie. Puppene dine går bae i oppløsning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #249 Del Skrevet 2. oktober 2003 Bla, bla, bla.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 #250 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ta ikke den frekke tonen der overfor meg! Jeg er mye mer populær enn deg her på KG. Kanskje jeg til og med skal be om å få deg utvist, om denne tungestrekkingen fortsetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #251 Del Skrevet 2. oktober 2003 Du skremmer ikke meg da vettu,di pingle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 #252 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg har kontakter...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #253 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja,det har jeg skjønt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 #254 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg nevnte bare det med puppene dine av mitt gode hjerte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #255 Del Skrevet 3. oktober 2003 Helg! Og det betyr helg alene... :-? Jeg hadde tante-ungen hos meg i natt,og vi har kosa oss med masse spill. Jeg spurte om han ville være hos meg en natt til,men han vil visst hjem i dag. Et døgn hos tante er tydligvis mer enn nok! :-? Jaha, da får jeg kose meg med kyllingvinger alene i kveld da. Skal snart på Meny og handle inn for helgen. Noen som har tips til kveldskos i morgen, og middag på søndag? Jeg er så matlei for tiden, og finner aldri noe jeg har lyst på. Tenkte jeg skulle leie meg en film til kvelden, for på Tv'n er det vel neppe noe interessant. Ellers blir det vel mye tid på dataen. KG er et godt alternativ når intet annet skjer. Og det nye forumet da.. Der må jeg innom. Rene Påskekrimmen der om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2003 #256 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei Barbie - Er på en liten sånn derre "ønske-god-helg"-runde jeg. Leste det du skreve om disse bråkete fjortisene utenfor hos deg. De er sånn skjønner du. Jentene skriker i ett sett, for å bli sett og lagt merke til tror jeg - synes jeg husker det fra egen barndom. Gutta skriker i et litt annet toneleie, men det kan forsåvidt bråke like mye. Nå har jeg barn selv fra femten til tjueto, og de har jo vært, og jentungen er jo der nå, og de er mildt fortvilet for de får ikke lov å være noen steder. SLår de seg ned et sted i nærheten av folk, så blir politiet ringt etter og ungdommen blir jaget. Det gir ikke gode signaler... Man får tåle at de bråker tror jeg, vi har vært der selv også, ikke? God helg ønskes deg - kos deg med kyllingvinger du, selv om du må spise dem alene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #257 Del Skrevet 3. oktober 2003 Man får tåle at de bråker tror jeg, vi har vært der selv også, ikke? :oops: Ja,du har vel rett i det! Vi var nok ikke noe bedre i "gamle dager". God helg til deg også, Mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 3. oktober 2003 #258 Del Skrevet 3. oktober 2003 Leketid!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #259 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nå er det kanskje på tide og ta kvelden snart? Jeg begynner å bli nummen i baken av å sitte på denne stolen. Har sittet her noen timer i dag! Koblet av en halvtimes tid i badekaret i stad,og det var skjønt. Varmt godt vann, og masse skum. I morgen er det atter en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. oktober 2003 #260 Del Skrevet 4. oktober 2003 Spørsmål: Når du bader, flyter puppene dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå