Anna Lovinda Skrevet 9. september 2003 #141 Del Skrevet 9. september 2003 Du verden.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. september 2003 #142 Del Skrevet 10. september 2003 Har ikke hørt noe om at kontoret på Hamar er sprengt enda (har ivrig fulgt med i nettavisene.... ), så jeg regner med at det ble storpremie på dere nå da..... Men 14 bonger? Det får man si :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. september 2003 Forfatter #143 Del Skrevet 10. september 2003 Det blei ingen storgevinst. -Og ingen sprenging heller,jeg rakk ikke toget til Hamar nemlig! Tror jeg hadde vært manko på dynamitt også,har ikke mer enn 2 kubber igjen.. Hvorfor synes dere 14 Extra-bonger var så mye? :o Vi pleier å ha 10 hver uke,men jeg hadde litt kjings i lommeboka i går,derfor ble det fire bonger til. Vi har alltid minst 10 bonger vi,det har vi hatt de 3 siste åra. (Uten at det hjelper stort!) Vi reiste en tur ned til svigers i går. Det var stas for de gamle å få hilst på Zantho igjen. Men så skulle svigermor på død og liv ut å lufte bikkja,og det gikk ikke så bra! Idet de går ut av utgangsdøra får Zantho øye på en katt......... :-? Han river med seg svigers,som selvfølgelig mister fotfestet,og han drar henne flere meter bortover grusen! Vi hørte et jævla rabalder nede på gårdsplassen,og gubben går for å sjekke. Der ligger svigermor og hoier.. Resultatet var blåmerke på det ene låret,skrubbsår på haka og vond lillefinger. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. september 2003 Forfatter #144 Del Skrevet 10. september 2003 Nå har jeg vært og leid meg 2 DVD filmer. "The ring" og "Villmark". Da har jeg litt å finne på utover kvelden,siden gubben skal jobbe natta. Hadde skikkelig lyst på potet-middag i dag,men fant ikke noe spennende på Rimi. Derfor endte jeg opp med spagetti og kjøttdeig. -Med masse Parmesan! Jeg er så matlei for tida,og finner aldri noe jeg har lyst på. :-? Skal vekke gubben kl 18.40,han må rekke og dusje før fotballkampen. Under kampen spiser vi,og etterpå drar han på jobb. Godt jeg har data i disse fotballtider! Jeg kan ikke tenke meg noe kjedeligere "underholdning"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. september 2003 #145 Del Skrevet 10. september 2003 Er på "runde" og schlenger innom..... Beundrer motet ditt som tør og se de filmene. Hadde gitt meg flere ukers mareritt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. september 2003 Forfatter #146 Del Skrevet 10. september 2003 Koselig at du slang innom. Uff,er filmene så ille da? :o Jeg elsker skrekkfilmer,spesielt når det er mørkt ute,og jeg er hjemme alene! -Men jeg må jo ut å lufte bikkja før jeg legger meg.. Tør jeg det da tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. september 2003 #147 Del Skrevet 10. september 2003 Hei Barbie in the morning :D Når du har sett "The Ring", fortell om den var så skummel som alle skal ha det til? Jeg vurderer å se den, men vet ikke om jeg tør. Klem, Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. september 2003 #148 Del Skrevet 10. september 2003 Hei Barbie in the morning :D Når du har sett "The Ring", fortell om den var så skummel som alle skal ha det til? Jeg vurderer å se den, men vet ikke om jeg tør. Klem, Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. september 2003 Forfatter #149 Del Skrevet 10. september 2003 Ok,kommer sterkt tilbake etter kl 23 med min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. september 2003 #150 Del Skrevet 10. september 2003 Ja, gjør det - hvis du ennå er i live...mohahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 11. september 2003 #151 Del Skrevet 11. september 2003 God morgen ' Hvordan ble filmekvelden din, likte du filmene? Jeg så The Ring, for et par uker siden, :o godt jeg hadde sambo ved siden av meg.. Jeg hadde ihvertfall ikke turt å se de alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 11. september 2003 Forfatter #152 Del Skrevet 11. september 2003 PINGLE! De var jo ikke skumle i det hele tatt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 12. september 2003 #153 Del Skrevet 12. september 2003 Stikker innom og sier "hei", siden du er så stille av deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. september 2003 Forfatter #154 Del Skrevet 12. september 2003 Hyggelig,Anna Lovinda. I dag har vi skikkelig drittvær. Det er regn og tåke,men egentlig er det litt deilig også! :-? Da har jeg jo en unnskyldning for å sitte på KG hele kvelden.. Jeg har vært avgårde en tur nå,og handlet litt til helga. Helga blir jo ikke helt den samme uten Pitabrød,så det skal jeg servere meg selv i kveld. I morgen slår jeg til med Gryterett,og søndag blir det Seikaker.. Lurer på om jeg kanskje skal stikke ned å leie meg noen filmer etterpå,men jeg vet ikke helt hva jeg vil se.. Nå her jeg vel leid det som er av nyheter der nede,så da må det bli noe gammelt! Forslag til gode filmer,mottas med takk! Der bør være action eller skrekk. Gubben skal som vanlig jobbe i helga,så det blir bare meg og bisken alene. Sjefen til gubben fikk hjerneslag forrige helg,så det blir nok en stund før han kan ta ei vakt igjen.. Bare han kommer seg på beina så får han prøve å få tak i en avløser. Gubben kan ikke kjøre alle vakter alene heller. Hadde vært fint å hatt ham litt hjemme også,slik at jeg ble kjent med ham jeg er gift med! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 12. september 2003 #155 Del Skrevet 12. september 2003 Stikker en tur innom, for å ønske deg en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. september 2003 Forfatter #156 Del Skrevet 12. september 2003 Takk,det samme til deg Kreps.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 12. september 2003 #157 Del Skrevet 12. september 2003 God helg, Barbie! Ikke frys på puppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. september 2003 Forfatter #158 Del Skrevet 12. september 2003 God helg til deg også AL. Neida,pattene tar jeg godt vare på........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 13. september 2003 Forfatter #159 Del Skrevet 13. september 2003 I dag har vi hatt et nydelig vær,og jeg har vært mye ute med Zantho. Han har vært på stranda og badet,og vi har sett båtrace på fjorden. (Det sier seg kanskje selv,at båtene var på fjorden...) Nå står Gryteretten på komfyren og putrer,og det skal bli godt meg litt vom-fyll. Jeg har ikke fått spist frokost enda,nemlig! :-? Har leid meg,ikke mindre enn,4 filmer i kveld.... "Dragonfly",..Og mora di også", "Hva angår Schmidt" og "Panic room". Håper jeg får tid til litt KG midt oppi alt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. september 2003 #160 Del Skrevet 13. september 2003 panic room er dårlig da syns je hvordan var mora di også? har tent på å se den puppekos fra lurven :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå