Barbie Skrevet 8. september 2003 Forfatter #121 Del Skrevet 8. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. september 2003 #122 Del Skrevet 8. september 2003 Hvordan er det å ha så store pupper? Bare lurer. Det er ikke hets eller personangrep. Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. september 2003 Forfatter #123 Del Skrevet 8. september 2003 Deilig.. Utrolig hva man kan bruke en sykkelpumpe til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #124 Del Skrevet 8. september 2003 Hvordan er det å ha så store pupper? Bare lurer. Det er ikke hets eller personangrep. Anna Rop på moderartor Barbie... dette er personangrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #125 Del Skrevet 8. september 2003 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #126 Del Skrevet 8. september 2003 Hvordan er det å ha så store pupper? Bare lurer. Det er ikke hets eller personangrep. Anna Rop på moderartor Barbie... dette er personangrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. september 2003 Forfatter #127 Del Skrevet 8. september 2003 KREPS: Må du alltid gjenta deg selv! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #128 Del Skrevet 8. september 2003 KREPS: Må du alltid gjenta deg selv! :evil: Jeg gjentar meg ikke, jeg understreker mitt poeng! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. september 2003 #129 Del Skrevet 8. september 2003 Nei, jeg tror du forsøker å rope høyest. Jeg tror også du er sjalu og er ondsinnet slik du forsøker å forlede Barbie til å tro at det uskyldige spørsmålet mitt var personangrep. Anna :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #130 Del Skrevet 8. september 2003 Nei, jeg tror du forsøker å rope høyest. Jeg tror også du er sjalu og er ondsinnet slik du forsøker å forlede Barbie til å tro at det uskyldige spørsmålet mitt var personangrep. Anna :evil: Hvordan kan du tru det om meg.... Jeg som er så stille å forsiktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. september 2003 Forfatter #131 Del Skrevet 8. september 2003 Pass dere,ellers ber jeg om å få dagboken min slettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. september 2003 #132 Del Skrevet 8. september 2003 Ja, det er jo et fritt land, så bare gjør det du hvis du tror det hjelper. Men kom ikke i etterkant å si at det var noen som tvang deg til å slette dagboken. Jeg lar meg ikke true til taushet. Anna :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. september 2003 #133 Del Skrevet 8. september 2003 Og Kreps; du kan kanskje lure de andre til å tro at du er stille og forsiktig, men jeg har gjennomskuet deg. Sjalu, det er det du er. Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. september 2003 Forfatter #134 Del Skrevet 8. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. september 2003 #135 Del Skrevet 8. september 2003 Hva er dette for slags grineforsamling? Jeg synes ikke synd på dere. Så det så. Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #136 Del Skrevet 8. september 2003 Pass dere' date='ellers ber jeg om å få dagboken min slettet![/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. september 2003 Forfatter #137 Del Skrevet 9. september 2003 Atter en ny dag! Svigermor sendte meg en SMS i dag,hvor hun skrev at hun savnet bikkja. Vi får vel ta en tur ned i kveld da,slik at hun får hilst på ham. Kanskje jeg skal be svigers på middag på søndag, siden både bikkja og jeg har bursdag den 15. Nå har jeg nettopp vært avgårde og kjøpt 14 extra-bonger. -Og ringer de meg ikke fra Hamar i dag,ja da sprenger jeg hovedkontoret deres i filler! :evil: Det må da for pokker snart være min tur til å vinne den store gevinsten! I kveld har gubben bestemt seg for at han vil ha Grandis til middag. Snakk om å ha livlig fantasi! Jeg hater Grandis,det er ikke godt! Sånn "skosålemat" får han ha i fred for meg,jeg får heller finne på noe annet å spise. Bør egentlig se å få tomlet meg ned i 1 etg snart. Det MÅ støvesuges der nå! Bikkja røyter,og det ser helt for jævlig ut. -Men,ting tar tid med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 9. september 2003 #138 Del Skrevet 9. september 2003 Nå har jeg nettopp vært avgårde og kjøpt 14 extra-bonger. 14 er det mulig å følge med på alle de? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. september 2003 Forfatter #139 Del Skrevet 9. september 2003 Å nei,det klarer vi ikke. Må skrive opp talla,og sjekke etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 9. september 2003 #140 Del Skrevet 9. september 2003 Å nei,det klarer vi ikke. Må skrive opp talla,og sjekke etterpå! Ja da så... ellers så hadde det vel blitt litt vel hektisk... 8) Lykke til da. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå