Gå til innhold

Hvor mye øl???

Nikki

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå er dette vin spørsmålet tatt opp flere ganger og takket være det så har jeg fått en ca anelse om hvor mye vin vi trenger... Men mitt spørsmål nå er hvor mye øl bør man kjøpe inn??

Vi er ca 65 gjester som drikker alkohol....

Er det noen som kan gi meg en pekepinn på dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir servert drinker og cognac, whiskey i tillegg... men så tenker jeg at det er sikkert ikke så mange som drikker øl etter 3 retters middag og masse kaker... Øl er jo ganske mettende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var rundt 70 som drakk alkohol , vi hadde beregnet 6 kasser øl, men da vi hadde gode drinker & cognac gikk det kun 3 kasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen, som fex noen av kompisene til min kjære

drikker stort sett bare øl, og gjerne fjorten halvlitere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg tenkte kunne holde til festen. Vi har kjøpt inn blandevann til så og si alle drinkene man kan få på byen og i tillegg har vi leid inn en proff bartender. Og da går det sikkert ikke mere enn 3-4 kasser øl. Vi serverer også øl til middagen for dem som ikke drikker vin...

men så har vi kompisene til min kjære som er øldrrikkere.... og hans onkler...hmmm.... dette skal ikke være lett... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I noen matbutikker kan man levere tilbake den ølen som ikke blir drukket opp hvis man har avtalt det på forhånd. Ta en ringerunde og hør!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg tenkte kunne holde til festen. Vi har kjøpt inn blandevann til så og si alle drinkene man kan få på byen og i tillegg har vi leid inn en proff bartender. Og da går det sikkert ikke mere enn 3-4 kasser øl. Vi serverer også øl til middagen for dem som ikke drikker vin...

men så har vi kompisene til min kjære som er øldrrikkere.... og hans onkler...hmmm.... dette skal ikke være lett... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i et bryllup i fjor med ca. 90 gjester; de hadde kjøpt inn 5 kasser øl, og gikk tom rundt midnatt!!

Så vi tenkte å kjøpe 10 kasser øl, med avtale å kunne levere tilbake det som ikke drikkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...