Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har litt to forskjellige teorier jeg kunne ønsket tips om:) Har lest bøkene "Stormenes tid" og "I all evighet" av Ken Follett. Syntes det var veldig spennende og lese disse. Noen som har noen boktips om lignende bøker? Syntes også det er veldig spennende og lese bøker fra midt-østen. Har lest "Bokhandleren i Kabul", "A thousand splendid suns" og "Kabul skjønnhetsskole" Noen som har noen gode tips her?
Ciara Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Da skjønner jeg at du er glad i historiske romaner og romaner med handling i fremmede kulturer. Jeg synes det er lettest å anbefale bøker i sistnevnte kategori: Kader Abdolah: Huset ved moskeen Aravind Adiga: Hvit tiger Rohinton Mistry: Balansekunst Jung Chang: Ville svaner
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Tusen takk for svar:D skal se om jeg kan få lånt eller kjøpt noen av dem:)
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Memoirs of a Geisha av Arthur Golden MÅ leses dersom du liker skildringer av en annen kultur. Den er helt fantastisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå