Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dagfrid
Skrevet

Som en spin-off til de trådene som går her om kvinner som får barn med gifte menn ol.,kommer jeg med dette spørsmålet til først og fremst dere kvinner;

Hva syns dere om menn som lurer angrepillen i maten deres dagen derpå?

Overørte en tid tilbake en samtale mellom to menn om at de var redd for å gjøre elskerinnene sine gravide.

Da sa den ene at han kjøpte angrepillen på apotek og blandet i mat eller drikke til dama uten at hun visste det,når han var redd "det kunne bli noe av det"

Er dette vanlig?

Hva syns dere om dette?

Er det forståelig ,når kvinner går inn for å bli gravide uten å ha konferert med mannen?

Jeg undrer meg på om det ikke kan vere helsefarlig også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig? Jeg håper dette er bare tull for det er det mest forkastelige jeg har hørt på lenge.

Å lure noen med at de går på pillen og blir gravid er også forkastelig, men det forsvarer likevel ikke å snike angrepiller i maten til folk. Hadde de holdt seg til kona så hadde de også sluppet sånne bekymringer. :)

Skrevet

Jøss, har kondomer blitt helt avleggs eller?

Skrevet

Det er fortsatt noen med "spiser ikke banan med skallet på"-holdninger

Skrevet

Å herlighet! Angrepillen er ikke akkurat en prevensjonsmetode så det der er helt på trynet.

Gjest Gjest_kim_*
Skrevet

Dette hørtes litt sånn CSI ut, tror ikke dette er veldig vanlig for å si det mildt.

Skrevet

Huffa meg, det høres helt grusomt ut! Angrepillen er vel ikke helt uten bivikninger...

Og tenk om elskerinnen virkelig var gravid og fikk en helt uventet blødning. Tror jeg har blitt litt skremt da!

Da får de heller ta ansvar på et tidligere tidspunkt og bruke kondom! Men det er vel ikke å forlange at menn som har elskrinner tenker lenger enn til hmmm, ja, ...kuken!

Skrevet
Huffa meg, det høres helt grusomt ut! Angrepillen er vel ikke helt uten bivikninger...

Og tenk om elskerinnen virkelig var gravid og fikk en helt uventet blødning. Tror jeg har blitt litt skremt da!

Da får de heller ta ansvar på et tidligere tidspunkt og bruke kondom! Men det er vel ikke å forlange at menn som har elskrinner tenker lenger enn til hmmm, ja, ...kuken!

elskerinnene tenker bare med hjertet de ja. Fortjener det nesten de!:D

Skrevet (endret)

Jeg syns hvertfall det er ganske grusomt, med tanke på at angrepillen ikke skal brukes med mindre det er nødsituasjon. Hvis man skal gi angrepillen til elskeren sin hver gang man har sex, så blir det jo ganske mange angrepiller, vil jeg tro?

Det er veldig lite ålreit, syns jeg. Bruk kondom! :)

Endret av mrs_bond
Skrevet

Angrepillen er ikke en abortpille da, den hindrer bare befruktning.

Skrevet (endret)

men, jeg trodde da vitterlig at angrepille bestod av to piller jeg som man skulle ta med et x antall timers mellomrom?

tar man bare en virker det vel ikke som det er ment.?

herregud........

unasett hadde jeg blitt ganske sjokkert om noe hadde prøvd å lure i meg piller av noe slag.

for det første kan bivirkningene være ganske ille, spesielt dersom man er gravid. dessuten påvirker det hormonene i kroppen å bruke dette her - nettopp derfor man kun skal bruke det i unntakstilfeller.

veldig gøy å da dra på legevakta å få beskjed om at du har spist angrepille......

tvangsabort vil det jo da kalles.

Endret av mrs_bond
Skrevet

Vil en ikka ha barn med elskerinna saa faar en holde seg til kona (!!) eller bruke kondom.

Aa lure angrepiller i maten er noe av det dummeste og taapeligste jeg har hoert paa lenge. Dette er voksne menn?!?

Skrevet

Forkastelig! Skal man risikere bivirkninger, så skal det være frivillig!

Er man redd for å bli pappa, bruker man kondom. Dessuten bør man beskytte seg mot kjønnssykdommer også. Det fins der ikke angrepille mot! Man bør ikke ta det for gitt at elskerinnen ikke holder på med 1-30 andre - uten kondom...

Skrevet (endret)
men, jeg trodde da vitterlig at angrepille bestod av to piller jeg som man skulle ta med et x antall timers mellomrom?

tar man bare en virker det vel ikke som det er ment.?

Det er bare en pille.

Forkastelig! Skal man risikere bivirkninger, så skal det være frivillig!

Er man redd for å bli pappa, bruker man kondom. Dessuten bør man beskytte seg mot kjønnssykdommer også. Det fins der ikke angrepille mot! Man bør ikke ta det for gitt at elskerinnen ikke holder på med 1-30 andre - uten kondom...

Enig.

At det går an. De har tydeligvis ikke prøvd å ta angrepille selv (håper jeg :ler: ), og det kan være ganske jævlig. I tillegg er det, som noen sier, noe som skal brukes i nødstilfeller.

Håper det er tull.

Endret av mrs_bond
Skrevet
Som en spin-off til de trådene som går her om kvinner som får barn med gifte menn ol.,kommer jeg med dette spørsmålet til først og fremst dere kvinner;

Hva syns dere om menn som lurer angrepillen i maten deres dagen derpå?

Overørte en tid tilbake en samtale mellom to menn om at de var redd for å gjøre elskerinnene sine gravide.

Da sa den ene at han kjøpte angrepillen på apotek og blandet i mat eller drikke til dama uten at hun visste det,når han var redd "det kunne bli noe av det"

Er dette vanlig?

Håper ikke det er så vanlig!

Angrepillen mister vel sin virkning om den blandes i mat/drikke?

Dessuten: det kan jo skje at elskerinnene takker nei til mat/drikke dagen etter og bare drar rett hjem...

Altfor mange gifte menn er utro. De bør stille seg selv spørsmålet hvorfor. Og heller gjøre noe med det.

Skrevet (endret)

de gangene jeg har tatt angrepille har jeg slitt med tunge bivirkninger i tre måneder etterpå.

Har det gått riktig ille, er det selvfølgelig likevel å foretrekke fremfor en liten en, men at noen skal dømme meg til tre måneders sykdom bak ryggen min?

Fy faen for en drittsekk.

Endret av mrs_bond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...