Gjest gjest Elisa Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har en liten nevø som nå skal døpes. Jeg har ikke så veldig god råd for øyeblikket, så tenkte jeg kunne lage en gave i stedet for å kjøpe. Tenkte å skrive et vers/dikt/sang på et farget ark og ramme det inn. Hva skal jeg skrive i en slik ramme?
Thomasine Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Til en liten gutt ...på en stor dag - ønsker deg en lykkelig fremtid fylt av kjærlighet og glede. Gratulerer! ”Da du kom til verden - gråt du. Og alle omkring deg var glade. Lev slik at den dagen du forlater verden, da gråter alle, mens du ler.” (kinesisk ordtak) Disse to har jeg selv brukt. Spesielt den siste liker jeg godt! Kan også brukes til navnefester eller andre ikke-religiøse markeringer.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Jeg har en liten nevø som nå skal døpes. Jeg har ikke så veldig god råd for øyeblikket, så tenkte jeg kunne lage en gave i stedet for å kjøpe. Tenkte å skrive et vers/dikt/sang på et farget ark og ramme det inn. Hva skal jeg skrive i en slik ramme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå