Gjest Anonym22 Skrevet 27. februar 2009 #1 Del Skrevet 27. februar 2009 Eller er det bare meg det er noe galt med? i sommer bestemte jeg meg for å prøve nettdating, etter gang på gang ha erfart at man ikke møter potensielle kjærester på fest/byen! Det gikk overraskende greit og etter et par mnd. begynte det å resultere i dater. Flere av guttene jeg møtte følte jeg at jeg fikk en god tone med. Vi klarte å holde en interessant samtale i et par timer og jeg ville møte noen av dem igjen for å bli bedre kjent! Derfor sendte jeg dem enten melding på nettsiden eller sms dagen etter. Ingen av dem gadd å svare en gang. Og hvor mye skal egentlig til for å bare skrive et svar hvor jeg skjønner avvisningen og at det ikke blir noe mer. Så i etterkant tenker jeg, er jeg så ille? Er en helt vanlig jente, grei å prate med, normalt utseende. Har grei humor og selvironi. Klesstilen, håret, sminke osv. burde ikke skremme noen.Har ambisjoner om utdannelse og andre ting i livet..ikke typen som vil ha forlovelse og barn etter 2 uker heller! Hva er det med gutter i starten av 20 årene? Er de så redd for å binde seg? Og hva skal egentlig til? må jenta ligne på en supermodell, være 100 % perfekt. Et trofe de kan vise fram for at det skal være verdt det... En av guttene jeg datet fant jeg virkelig en god kjemi med. Begge to ble betatt av hverandre. Vi endte opp med å tilbringe flere dager sammen etter den første daten. Hadde det kjempe fint, koste oss, lo og pratet om alt mulig. Og begge to sa at vi likte hverdandre og hadde det veldig fint sammen. Vet ikke om det har noe å si men i fylla har han sagt han er forelska i meg og mye annet. Men han synes det er skummelt at det har skjedd så fort! Og han vil ikke forplikte seg til noe forhold nå.. Selv om han liker meg. Skjønner ingenting av det jeg. Er det forhold han er redd for? eller er det meg det er noe galt med? er jeg ikke bra nok for han, så han vil holde mulighetene åpne i tilfelle noe bedre dukker opp. Når man melder seg inn på en dating side er det vel for at resultatet skal være et forhold... Fram til nå har jeg tenkt at det er min egen skyld at jeg er singel, men nå begynner jeg å tvile på den teorien! Virker jo ikke som noen vil ha meg! Dette ble litt langt, men håper noen andre vil dele sine synspunkter på dette (Har for tiden ingen bestevenninne å diskutere med, så tankene begynner å slite litt på meg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 27. februar 2009 #2 Del Skrevet 27. februar 2009 hei! jeg kjenner meg godt igjen i din situasjon. jeg har også vært på en del dater med folk jeg har møtt via nettet og via fester ute. den siste fyren jeg var på date med fant jeg virkelig tonen med, og jeg følte vi hadde en god kommunikasjon og blikkontakt via hele daten som var et øltreff. fikk til og med et kyss på kinnet før jeg dro. når jeg i etterkant har prøvd å ta kontakt med han så svarer han kort eller så tar han aldri initiativ til å prate. det pussige var at på daten vi var på så snakket han om at han ville ta meg med på skøyter, konserter osv. herregud, får de kalde føtter eller hva fanken er det? jeg er over gjenomsnittet pen og morsom, så fatter dette ikke. skjønner meg ikke på gutter som oppfører seg sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #3 Del Skrevet 27. februar 2009 min bror ble sammen med sin kjære da han gikk i 8. klasse på ungdomsskolen, og hun i 9. De er nå sammen på 6. året, begge ferdige med russetid og begynt med studier. Så ikke alle unge gutter er redde for faste forhold nei, du er nok bare uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #4 Del Skrevet 27. februar 2009 Mange gutter er innbilske, og tror at jenter blir stormforelsket så fort hun liker ham _litt_. Derfor får de fort hetta når en jente viser interesse, da tror de at hun hører bryllupsklokker i det fjerne. Dette har jeg opplevd flere ganger selv, og har innsett at det er best å holde litt avstand. Noen gutter har dårlig erfaring med jenter, og har blitt litt redde etter et forhold som endte dårlig. Mange sier at en gutt som først har fått hjertet sitt knust har vanskelig for å slippe noen inn der igjen. Noen gutter er sjenerte eller har dårlig selvtillit, de vil heller droppe jenta enn å utsette seg for muligheten å bli droppa selv. Noen gutter vil helst ha sex så fort som mulig, og dumper en jente når de skjønner at det vil ta lang tid før det blir noe sex. Andre igjen dumper jenta hvis hun virker for "billig". Flere ting kan jeg ikke komme på akkurat nå... Neste gang du treffer noen, allier deg med en du kjenner og stoler på, og konferer med denne vennen _hver_ gang du skal ta kontakt med den du dater... :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J20 Skrevet 27. februar 2009 #5 Del Skrevet 27. februar 2009 hei! jeg kjenner meg godt igjen i din situasjon. jeg har også vært på en del dater med folk jeg har møtt via nettet og via fester ute. den siste fyren jeg var på date med fant jeg virkelig tonen med, og jeg følte vi hadde en god kommunikasjon og blikkontakt via hele daten som var et øltreff. fikk til og med et kyss på kinnet før jeg dro. når jeg i etterkant har prøvd å ta kontakt med han så svarer han kort eller så tar han aldri initiativ til å prate. det pussige var at på daten vi var på så snakket han om at han ville ta meg med på skøyter, konserter osv. herregud, får de kalde føtter eller hva fanken er det? jeg er over gjenomsnittet pen og morsom, så fatter dette ikke. skjønner meg ikke på gutter som oppfører seg sånn Samme her, hadde møtt han flere ganger på enten hans eller mitt intiativ, fikk til og med den store "tror jeg liker deg talen" og han hang etter meg hele kvelden sist vi var sammen. Fikk streng beskjed om å sende han en meld dagen etter, så sendte en lang, hyggelig meld men fikk et kort, bitt av svar tilbake uten noen form for spørsmål eller noe jeg kunne svart på. Den svei litt, men er desverre ikke første gang jeg har opplevd dette så ble ikke så overrasket egentlig, ingen ting med gutter overrasker meg lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j20 Skrevet 27. februar 2009 #6 Del Skrevet 27. februar 2009 Mange gutter er innbilske, og tror at jenter blir stormforelsket så fort hun liker ham _litt_. Derfor får de fort hetta når en jente viser interesse, da tror de at hun hører bryllupsklokker i det fjerne. Dette har jeg opplevd flere ganger selv, og har innsett at det er best å holde litt avstand. Noen gutter har dårlig erfaring med jenter, og har blitt litt redde etter et forhold som endte dårlig. Mange sier at en gutt som først har fått hjertet sitt knust har vanskelig for å slippe noen inn der igjen. Noen gutter er sjenerte eller har dårlig selvtillit, de vil heller droppe jenta enn å utsette seg for muligheten å bli droppa selv. Noen gutter vil helst ha sex så fort som mulig, og dumper en jente når de skjønner at det vil ta lang tid før det blir noe sex. Andre igjen dumper jenta hvis hun virker for "billig". Flere ting kan jeg ikke komme på akkurat nå... MAO er gutta umulig å tilfredsstille, alltid noe som ikke er plettfritt virker det som?! bortsett fra at gutta alltid kommer løpende tilbake når dere skjønner at vi har mistet interessen. Neste gang du treffer noen, allier deg med en du kjenner og stoler på, og konferer med denne vennen _hver_ gang du skal ta kontakt med den du dater... :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym22 Skrevet 27. februar 2009 #7 Del Skrevet 27. februar 2009 Bra å høre at jeg ikke er alene om å date forvirrende gutter! Hjelper litt på tankene om at det er meg det er noe galt med.. Får jo ikke akkurat noe bedre selvtillit når man åpner seg litt for en fyr og tror det kan bli noe, også blir man bare avvist... Uten at det egentlig er noen grunn til det! Det vanskelige er at når han sier han liker meg men ikke vil binde seg aner jo ikke jeg hvordan jeg skal forholde meg til situasjonen :/ Han har jo sagt at han vil treffe meg fordi vi har det bra sammen, men så snakker han jo aldri til meg... savner å snakke med han! Så er det da teit av meg å snakke til han? på sms, msn osv. vil ikke plage han heller, virke desperat.. hvis det å si han ikke vil ha forhold nå var hans måte å avvise meg på! kan ikke glemme han med det første heller... men er det noe vits? :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 27. februar 2009 #8 Del Skrevet 27. februar 2009 I tillegg så må man ha flaks. Tror ikke det er uvanlig med 10-20 dater (hvis man driver med nettdating) ihvertfall før det blir klaff. Har man uflaks må det flere til. Om han siste du skriver om, der det blei god klaff men han ville ikke forplikte seg. Kansje er det så enkelt som at dette er en fyr som er flink med damer og ikke vil bytte vekk muligheten til å pule hvem han vil mot fast fitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym22 Skrevet 27. februar 2009 #9 Del Skrevet 27. februar 2009 Er virkelig sex SÅ viktig for gutter da? at hvis de finner en de passer med og kanskje blir litt forelska i så er det å kunne pule rundt viktigere enn å være med den jenta :S Kanskje det er det som er med gutter i den alderen da.. de må bli ferdig med sånt før de slår seg til ro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentepusen Skrevet 28. februar 2009 #10 Del Skrevet 28. februar 2009 Kjenner meg igjen ja..... Ikke lett å finne noen som er klar for et forhold uansett alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #11 Del Skrevet 28. februar 2009 Vel..det verste er vel når fyren man holder på med og som sier har bare hatt deg og ingen andre siden dere ble mer enn en flørt(det er snakk om daglig kontakt med hverandre i måneder), men likevel sier at han ikke har noe krav på seg for å fortelle deg om han har hatt noen og at man på singelspråket ikke kan si at dere er eksklusive, men at han sier han liker deg veldig godt, og synes det er gøy å være ilag med deg, snakker med deg på msn omtrent hver dag i flere måneder, sier til deg at han savner deg og gleder seg til å treffe deg. og i tillegg sier han ville vært sammen med deg om det ikke har vært for at msn bor så langt unna hverandre. Det er kjipt og veldig egoistisk at en fyr bare kjører på når han i utgangspunktet ikke tenkte at dette skulle bli noe enn det det allerede er. Og iallfall når han ikke følger opp kontakten(dette har ikke skjedd i mitt tilfelle da, men likevel). Mannfolk er ikke helt rett skrudd sammen, tror jeg Jeg også lurer på om det er noe galt med meg, jeg ser bra ut og er ei bra jente på alle måter..likevel sitter jeg her 24 år , singel, og klarer å rote meg borti slike som sikkert i utgangspunktet ikke vet helt hva de vil sikkert og som muligens tror at de kan få ting i både pose og sekk(noe de ikke får fra meg iallfall!). Begynner også å tro at det er noe med meg hva ellers skal man tro? Så skjønner godt hva dere samtlige i denne tråden sier altså. Virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå