Ferdigdatet Skrevet 27. februar 2009 #1 Del Skrevet 27. februar 2009 På søndag skal jeg gå på blind date, vi skal møtes på en café og ta en kopp kaffe. Har aldri vært på date...Det er en mann som jeg har pratet en del med på nettet. Fikk kontakt med ham nesten med det samme jeg "la ut" meg på en datingside, han var ny der og jeg var ny... Er det noe jeg skal tenke på før jeg går på en blind date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 27. februar 2009 #2 Del Skrevet 27. februar 2009 Har ikke veldig mye erfaring med blind dates, men vil råde deg til å være åpen og ikke ha for høye forhåpninger, men vær interessert i han og still åpne spørsmål uten å gi han inntrykk av at det er et jobbintervju. Pass også på å vær blid og glad og smil mye:) Se velstelt ut, men ikke overpyntet og vær deg selv, så går det sikkert bra. Og ikke snakk om ekser, religion eller politikk. Det er NEI på date! Det går sikkert helt fint:) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. februar 2009 #3 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har heller ikke så mye erfaring med blind dates men er enig. Bare vær deg selv og ikke prøv å være noen andre. Kle deg som du pleier (i noe behagelige). Still spørsmål og gi lange svar tilbake sånn at dere blir ordentlig kjent med hverandre. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferdigdatet Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 5. mars 2009 Takk for tipsene! Daten gikk kjempebra...var litt nervøs i begynnelsen, men så løste alt seg og vi bare pratet og pratet. Han er så kjekk.......får sommerfugler i magen bare ved å tenke på det...Skal treffes igjen nå i helgen og da skal vi gå ut og spise middag. Alt jeg tenker på nå er om jeg skal forsøke date andre, eller om jeg skal satse på denne...Har veldig lett for å bli forelsket...Har vært singel i snart 2 år og før det hadde jeg aldri vært singel. Har en datter på snart 2 år, og derfor har jeg unngått menn...men nå savner jeg noen å dele glede og sorg med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 5. mars 2009 #5 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Du må bytte nick tralalalalala Jeg tror at når man møter noen på nett, så må man ikke ha for høye forhåpninger til første date, og gjøre noe lett og koselig. Dersom man har grei kjemi, kan det være lurt å treffe hverandre igjen, uansett, da har man fordøyet inntrykket litt, og man er mer avslappet. Slik som dere skal! Jeg ville ikke brukt mye krefter på å date andre, men derom strides de lærde på datefronten... Endret 5. mars 2009 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferdigdatet Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 5. mars 2009 Du må bytte nick tralalalalala Jeg tror at når man møter noen på nett, så må man ikke ha for høye forhåpninger til første date, og gjøre noe lett og koselig som dere skal. Det kommer til å være litt vrient å vite hva som er hva, mye spenning osv. Så har man grei kjemi, kan det være lurt å treffe hverandre igjen, uansett, da har man fordøyet inntrykket litt, og man er mer avslappet. Ellers er rådene de andre har kommet med bra! Lykke tiL! Hehe...kanskje det, eller så går alt bra og da er jeg jo ferdigdatet :gjeiper: Men det skal bli spennende å treffes igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 5. mars 2009 #7 Del Skrevet 5. mars 2009 Krysser alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. mars 2009 #8 Del Skrevet 5. mars 2009 På søndag skal jeg gå på blind date, vi skal møtes på en café og ta en kopp kaffe. Har aldri vært på date...Det er en mann som jeg har pratet en del med på nettet. Fikk kontakt med ham nesten med det samme jeg "la ut" meg på en datingside, han var ny der og jeg var ny... Er det noe jeg skal tenke på før jeg går på en blind date? Aldri vært på date og kaller deg ferdigdatet??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferdigdatet Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 6. mars 2009 Aldri vært på date og kaller deg ferdigdatet??? :klø: Mmmm....det ble bare så....Var litt nede når jeg kom på nicket...Ville ha noe med ferdig...først tenkte jeg på et veldig stygt ord, men kom fram til at datet ble bedre. Selv om jeg aldri hadde vært på en date, men nå har jeg jo det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå