Gå til innhold

honningblond hårfarge-hvilke merker har denne fargen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil farge håret i en honningblond farge, noen som vet hvilke merker som har denne fargen? Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller karamellblond som det vel også kan kalles, noen der ute??

Gjest gabriela
Skrevet

Honningblondt og karamellblondt er to ganske ulike farger. Kanskje best om du poster et bilde av fargen du vil ha?

Gjest Wrangler
Skrevet

Dessuten blir resultatet ulikt etter hva din orginale hårfarge er.

Jeg har mye røde pigmenter i håret, så mitt hår blir fort gult, og må derfor ha mye ask i fargen når jeg lysner det. (men for mye aks/bleking da blir håret platinablondt....)

Gjest Gjest
Skrevet
Dessuten blir resultatet ulikt etter hva din orginale hårfarge er.

Jeg har mye røde pigmenter i håret, så mitt hår blir fort gult, og må derfor ha mye ask i fargen når jeg lysner det. (men for mye aks/bleking da blir håret platinablondt....)

Samme her!

Jeg forsøkte desperat å få en slags gyldenblond/honning/karamellfarge ganske lenge, men det ble alltid for gult eller rødlig. Nå nylig ble jeg drittlei rødskjær og gikk for en nøytral askeblond farge, og da ble det plutselig denne gyldne hårfargen jeg higet sånn etter i fjor.

Hvis du vil ha et noenlunde bra svar her, så må du nesten poste et bilde av hårfargen din nå og den hårfargen du vil ha. Vi har alle litt forskjellige definisjoner på hva som utgjør honning og karamell (som forvørig er to forskjellige farger), og dessuten er ikke hårfarge maling - hvilken farge du må kjøpe avhenger av utgangspunktet.

Gjest sille
Skrevet

huff, jeg skjønner på svarene deres at dette er en farge det er litt vanskelig å få bra. Jeg finner ikke noe bra bilde av den fargen jeg ønsker.Fargen min nå er nærmest hvit, platinablondt-bleket som kommer fram hver gang fargen jeg farger håret med, vaskes ut. Jeg ønsker ikke denne helt lyse fargen lenger, men askeblond har jeg prøvd før og da ble håret rett og slett helt grått! Og jeg skjønner at denne honningnyansen kan få håret til å bli gult/rødaktig.. Jeg ser flere av dere skriver at karamell og honning er to ulike nyanser, hva er forskjellen, er den ene varm og den andre kald?:)

Gjest Wrangler
Skrevet

Hvis du har platinablondt er det mye lettere!! Det er nesten som å male på hvitt lerret - iaf for mitt hår.

Garniere sin pineapple er veldig fint. Jeg har tatt denne på platina og det ble bra resultat. Problemet kommer egentlig når man skal etterfarge/bleke og ikke vil ha mørkere og mørkere.

(jeg er for lat og gjerrig til å avfarge/bleke før jeg farger oppå en fin farge...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...