Gjest PDA Skrevet 4. juli 2003 #1 Del Skrevet 4. juli 2003 - Akkuratt nå trenger jeg en tryllestav over meg.......... Men siden flere hjerner tenker bedre enn EN, så er jeg takknemlig for alle gode råd og tips når det gjelder følgende: Har nettopp solgt leiligheten min - og skal flytte til Spania rundt 1.august, for å bli der et par år hvertfall. (dette er ingen impulshandling-har vært planlagt lenge.) Men om man planlegger aldri så bra, så har vi den menneskelige faktoren som noen ganger setter kjepper i hjulene: Hadde tenkt å kjøpe(og har lagt inn bud på) et hus i et utkantstrøk for å ha et sted å plassere mitt jordiske gods og ha et sted å komme tilbake til - om sommeren f.eks. Men huseier vil "vente og se om han får bedre pris for huset" osv.- det har jeg ikke tid å vente på og må finne meg en annen løsning så lenge- det er mulig at jeg prøver å kjøpe dette huset neste år,hvis det ikke er solgt i mellomtiden - tror neppe han får høyere pris. -Men har tenkt litt på at det muligens var en dårlig løsning å ha stående et tomt hus(m/kun møbler)-som jeg har ansvar for - mens jeg er i Spania. Så er spørsmålet:- hvor plasserer jeg møblene mine trygt og godt for en periode på 1-2år? Leie et lager? En garasje? Kjenner ingen med kjellerstue, heller.-Leie en leilighet og så drive med frem-leie.......? Uff, dette var kinkig.- Har noen vært borti lignende problemstilling eller har noen et råd uansett........dere ser jo dette utenfra ........kanskje dere kjenner noen som har vært i samme situasjon.? Har ikke så mange møbler at jeg har lyst å selge dem,heller,men må jeg, så må jeg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. juli 2003 #2 Del Skrevet 4. juli 2003 Det spørs jo selvfølgelig hvor du bor.. men veldig mange steder er det mulig å leie lagerplass - eller lagerbod i et - tror de kaller det - "lagerhotell".... http://www.cityselfstorage.no/norge/files/beregn.html http://www.lagerboden.no/privat.htm Du finner sikkert flere om du søker på nettet... Tror jeg ville valgt å lagre tingene et sånt sted i stedet for i et tomt hus. Hvis ikke det er DET huset - du bare må ha ... men da må du jo også få noen til å se etter det .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PDA Skrevet 4. juli 2003 #3 Del Skrevet 4. juli 2003 -Takk,takk,takk..........har allerede funnet et lagerhotell i mitt distrikt!! Visste ikke om at det eksisterte noe sånt, men her er jo opptil flere stk.så da kan jeg jo sammenligne priser etc også. -(Hva skulle man gjort uten KG?-du Lillebill får en imaginær rose!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. juli 2003 #4 Del Skrevet 4. juli 2003 Takk for rosen Bare hyggelig å kunne hjelpe. Har selv fått hjelp av andre her på KG.. Kjempegreit å ha et sted å "slenge" ut spørsmål.. for det er alltid en eller annen som kan bidra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå