Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har et helt vanlig Visa-kort fra Skandiabanken. Tidligere i dag forsøkte jeg å bestille en krem fra cheapsmells.com. Fikk da feilmelding med beskjed om dette: "Unfortunately your order did not successfully process through our system. Your card may have been declined. Please go to the check out and try a different card or phone us direct to make an order." Jeg har penger på kortet og har handlet på andre nettbutikker før uten at dette har skjedd. Vet noen hva det skyldes? Frustrert nå!
Alsana Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Hei! Eg har same problemet, dessverre - håpar det er nokon som kan tenkje seg kva det er som er feil. Har prøvd ørten gongar med mitt eige visakort frå Postbanken, pluss ein gong med sambo sitt kort, også frå Postbanken. No har eg tinga eit kort til kontoen min i Skandiabanken (ikkje berre fordi eg ikkje kan kjøpe saker frå Cheapsmells, då ), men om ikkje det heller fungerer, så ... Eg har ringt Postbanken, men dei såg ingenting galt med kortet mitt, og ifølgje BBS så hadde heller ikkje betalingsforsøka mine blitt registrert. Eg fekk beskjed om berre å vente og prøve på nytt om ei stund. Feilen er iallfall registrert hos Postbanken no, men om dei gjer noko med saka er jo eit ope spørsmål. Frustrert nr. 2!
Hårek Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Jeg opplever det samme sånn fra tid til annen, dvs ikke fra akkurat den nettsiden, men på andre lignende. Så bruker jeg mannens kort, da går det helt fint. Vi har samme type kort, samme bank og det er penger på konto. Var i i banken for litt siden, men der var det ingenting å hente - den ansatte der bare så overbærende på meg og forklarte hvilke opplysninger man må legge inn når man netthandler. Jo takk, jeg vet da det.
Lillerose Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Har det samme problemet, får ikke betalt med visa kortet mitt på cheapsmells. Jeg har faktisk ringt og snakket med de, men de kunne ikke finne noe feil. Hun trodde det kanskje hadde noe å gjøre med postnummeret mitt. Veldig dumt at de ikke tilbyr paypal.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 cheapsmells.com kan f.eks brutt avtale med VISA Norge eller ikke betalt prosenter av salg på VISA. VISA får 1% av salget som blir trukket etterskuddsvis. Hvis de ikke har penger på kontoen,så blir det sperret. Det er nettstedet som har feilen her, ikke VISA kortene deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå