Gjest B Skrevet 5. juni 2009 #21 Skrevet 5. juni 2009 Nå har jeg ikke lest alle svarene du har fått, men jeg er av den oppfatning at man ikke burde prøve å spare penger på noe så viktig som en reiseforsikring. Betal det det koster, og velg den beste. Europeiske helårs er etter min oppfatning suverent best. Du er dekket så fort du forlater døra, de har sykehus over 60 000 steder i verden med leger som prater engelsk, hvor de garanterer for kvalitet på medisiner og kompetanse. I tillegg slipper du å legge ut for eventuelle sykehussopphold, og de ordner alt for deg i løpet av kort tid. Mange andre selskaper (bla Gjensidige) krever at du legger ut for eventuelle utgifter selv, og så får penger når du kommer hjem igjen. Sykehusregninger kan etterhvert bli ganske kostbare, og ikke alle har mulighet til å legge ut for dette selv... Nei, bruk litt penger på en skikkelig reiseforsikring, og dette bør være europeiske etter min mening! Det er ikke Europeiske selv som HAR sykehus. Jeg hadde Europeiske før og kjempefornøyd med de. Men har gått over til AIG (vi har de via jobben) og når jeg har sammenlignet vilkårene og erstatningssummer så er AIG bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå