Gjest Mariannen Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 ...og jeg blir sprrrrø :o Øyekroken hopper som en gal og det vil ingen ende ta! Har lest ett sted at man kan få muskelen til å slappe av ved hjelp av sprøyte hos øyelege, men må si at det ikke høres spesielt fristende (les:behagelig) ... da må man vell også innom lege for å få henvisning... de penga de penga Er det noen der ute som har erfart det samme og kanskje har ett råd? trodde da virkelig dette skulle gå over... :oops:
Joey Skrevet 4. juli 2003 #2 Skrevet 4. juli 2003 Kan väre at du har mangel på noe (ofte kalsium). Pröv å ta et kosttilskudd, om du ikke gjör det allerede da... :D
Felicia Skrevet 6. juli 2003 #3 Skrevet 6. juli 2003 Det er jo ikke sikkert at det er det samme for deg, men her er min erfaring. Jeg fikk leamus i øyet høsten i fjor, ble tilslutt så lei at jeg ringte legen min og han sa at dette kunne være tegn på at en nerve ble irritert (tror jeg det var...) I mitt tilfelle viste det seg at det sannsynligvis var sammenheng mellom tannverken jeg hadde og leamus i øyet. Høres søkt ut, men jeg var hos tannlegen og fikset tanna og har ikke hatt leamus siden. Tanna hadde sannsynligvis irritert en nerve i som satte det igang...
Gjest Mzfire Skrevet 6. juli 2003 #4 Skrevet 6. juli 2003 Jeg hadde det for 3 år siden. Når jeg tenker over det tror jeg at jeg hadde et hull som nesten måtte rotfylles. Men dette varte en stund, noen måneder, til det gav seg. Kan ikke huske om det gav seg etter det tannlegebesøket. Jeg trodde det kansje var psykisk..
ivanka Skrevet 6. juli 2003 #5 Skrevet 6. juli 2003 hadde det en gang i to uker på grunn av clinique naturally glossy mascara... kjipt, for den var veldig kledelig bortsett fra at det så ut som jeg hadde hyper-tourette.
Dragsund Skrevet 6. juli 2003 #6 Skrevet 6. juli 2003 Har lest at man kan få leamus i trynet om man sitter for mye foran pc`en...jeg har hatt det, sluttet å sitte så mye hvor jeg sitter nå, og leamusen forsvant Lykke til da!
Gjest Mariannen Skrevet 8. juli 2003 #7 Skrevet 8. juli 2003 hmm... dette med tenna var overraskende! Jeg har faktisk ei tann som skulle ha vært sjekket for lenge siden (jeg hører rotfyllinga rope på meg) Dermed har jeg enda en grunn for å komme meg til den skumle tannemannen !!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå