Gå til innhold

Tettsittende, hvit skjortekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig ikke kjempeopptatt av hva som er in eller ikke, men av erfaring vet jeg at jeg blir påvirket av det og ofte ender med å synes at ting som er ut ikke er så fine lenger.

Jeg har fått en hvit, tettsittende skjortekjole fra H&M, men lurer på om den skal beholdes eller sendes tilbake.

http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=...&shoptype=S

(hvis jeg ikke har linket direkte: Skjorten lengst til høyre på side 4)

Er denne type plagg helt oppbrukt eller er det fortsatt fint? Vurderer eventuelt å bestille den i stripete i stedet (første skjorte på side 5). :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av disse kan vel brukes som kjole?

I så fall så er det ikke ut. Lyse sommerskjorter er vel like varige som jeans.

Gjest Gjest_julie_*
Skrevet

Det er in å bruke slike bluser til tights :)

Gjest Deception
Skrevet

Det der er ingen kjole (hvis du ikke vil blotte hele r***), og den er ikke tettsittende, heller. Men du kan fint bruke den til tights eller til smale jeans. :)

Skrevet

Takk for svar!

Nei, de er litt for korte til å bruke som kjole uten noe under. Så jeg tenkte hovedsakelig på til jeans! :)

Skrevet
Det der er ingen kjole (hvis du ikke vil blotte hele r***), og den er ikke tettsittende, heller. Men du kan fint bruke den til tights eller til smale jeans. :)

Joda, den er tettsittende rundt brystet og i livet. Har ingen planer om å blotte rumpa altså, så det blir med bukse under. :)

Skrevet

Tror de fortsatt er ganske in. Ser da de til salgs i de fleste nettbutikker nå.

Har selv den samme bare i annen farge og bare elsker min. Burde kanskje skaffe en hvit til sommeren. Veldig stilig med jeans til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...