Gå til innhold

Kan noen anbefale en concealer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Sliter" litt med mørke ringer under øynene, særlig i perioder med mye stress hvor jeg ikke er så nøye på mat og søvn... Ikke lurt, jeg vet, men synes uansett det er ok å se litt opplagt ut. Har prøvd en god del concealere, men de som faktisk klarer å dekke ringene ser veldig "kakete" ut, altså at man ser det ligger et lag utpå huden når jeg går ut i dagslys... Finnes det en god concealer som smelter bedre inn i huden? Pris er ikke så viktig, jeg prøver gjerne noen dyre merker siden de vanlige H&M og Cubus-merkene ikke funker noe særlig...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjestefisk
Skrevet

Yves Saint Laurent`s Touche Eclat.

Gjest Gjest_Vera_*
Skrevet

Jeg bruker Yves Saint Laurent Touche Eclat.

Funker bedre enn noe annet jeg har prøvd, ihvertfall under øynene...

Et tips kan være å velge en farge som er en tone lysere enn hudfargen din, ser bedre ut da.

Lykke til!

Skrevet

Touche eclat syntes jeg ikke dekket i det hele tatt, men glo minerals sin undereye concealer er veeeeldig god :)

Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet

guerlain "issima" er UTROLIG bra! jeg har prøvd de fleste, også den som er nevnt over. den er bra, men syns guerlain som er hakket bedre. få hjelp med å finne farge i butikken. den er litt dyr da, 320 kr tror jeg. jeg har selv helt crazy mørke ringer under øynene. i det siste har jeg brukt id bare minerals. da bruker jeg en farge som er mye lysere enn min foundatin, og med den consealer kosten som hører til. det funker ganske bra, men ikke heeelt perfekt. en kombinasjon av de to tror jeg blir knall!

Skrevet
Touche eclat syntes jeg ikke dekket i det hele tatt, men glo minerals sin undereye concealer er veeeeldig god :)

Er den flytende eller i pudderform?

Jeg ble så utrolig skuffet over HR Magic Concealer etter så mange anbefalinger her inne. Dekker type 15 minutter, og vips så er den "borte". Så den passet ikke til meg. :tristbla:

Skrevet

Glo minerals concealeren har jeg lest om i bloggen din, og nå skal jeg spørre deg om litt hjelp.. :sjenert:

Hvordan er fargene i den? Det er vel den med to farger i, men jeg synes det er vanskelig å se fargene på bildene. I foundation bruker jeg medium farger, både i EM og ID (medium beige). Trenger en ny undereye concealer, har merket at EMs blir liggende i "striper" utover dagen. Ikke akkurat flott å se på lol.

I tillegg bor jeg i en liten by, der utvalget på mineralsminke begrenser seg til Lòreal og isadora, så alt må bestilles på nett.

:klemmer:

Skrevet
guerlain "issima" er UTROLIG bra! jeg har prøvd de fleste, også den som er nevnt over. den er bra, men syns guerlain som er hakket bedre. få hjelp med å finne farge i butikken. den er litt dyr da, 320 kr tror jeg. jeg har selv helt crazy mørke ringer under øynene. i det siste har jeg brukt id bare minerals. da bruker jeg en farge som er mye lysere enn min foundatin, og med den consealer kosten som hører til. det funker ganske bra, men ikke heeelt perfekt. en kombinasjon av de to tror jeg blir knall!

er det Guerlain Midnight Secret maske du mener?.. den heter noe med issma.

ellers har de en knall concealer for fet hud. :sminkedokke: Guerlain!

Skrevet

Ok, skal ta en titt på concelerne dere har nevnt!

Tror også del av problemet er at jeg har litt tørr hud rundt øynene, så selv om jeg ikke har rynker eller noe slikt samler conceleren seg liksom i streker av og til... Så hvis noen har en god øyekrem for unge øyne, kom gjerne med tips om det også.

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker Guerlain, Touche de teint. Veldig bra, smelter inn i huden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...