Gjest Farge Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Jeg ser ofte at folk nevner at de har drømt om bryllupet sitt fra de var små. Jeg syntes det er like pussig hver gang, for det har absolutt ikke jeg gjort. Har faktisk aldri fantasert om flott brudekjole, kjekk mann som venter på meg ved alteret, stor fest for venner og familie.... Lurer på hvor vanlig det er å ha slike tanker? Har du drømt/drømt mye om bryllupet ditt, lenge før du hadde planlagt å gifte deg?
Gjest strykebrett Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Aldri tenkt særlig over det jeg, så jeg er nok mer lik deg der.
Coriander Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Nei, det har jeg ikke, bortsett fra en periode tidlig i 20-årene da jeg var ekstremt giftesyk (men singel ).
Solstrålejenta Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har vel egentlig aldri hatt noen store drømmer om bryllupet eller planlagt i detalj i hodet mitt hvordan det skulle være da jeg vokste opp... Jeg har selvfølgelig synes det har vært flott med brylluper da... Men drømme om bryllup begynte jeg vel egentlig ikke med før jeg traff drømmemannen :rødme:
mamsemamma Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Nei, det har jeg ikke... Jeg har alltid sagt at jeg skal ALDRI gifte meg, jeg skulle satse på karrieren (type Tårnfrid...), skulle være singel, fri og frank hele livet. Så kom (heldigvis) drømmemannen og ødela alle de planene
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Nei. Har ikke hatt så mange kjærester oppigjennom, og har liksom ikke trodd at jeg skulle finne den perfekte mannen. Så for meg at jeg kom til å bli gammel alene, og da er det bedre å forberede seg på det, drømme om reiser, karriere el l, enn å drømme om bryllup og kjærlighet og bli ulykkelig og melankolsk. Så da jeg møtte HAM likevel, og han fridde etter en stund, hadde jeg faktisk ikke begynt å drømme om bryllup ennå, det har vært så fjernt fra min livssituasjon at jeg ikke har vært noe opptatt av det.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Jeg er en av de som han drømt om bryllup siden jeg ble født omtrent Når de andre venninnene mine drømte om og bli frisør og kassadame i en alder av 6 år hehe så drømte jeg om bryllup,mann og barn. Derfor trodde alle at jeg skulle ta helt av nå når jeg planlegger bryllup til våren, men her blir det et enkelt bryllup og ikke noe prinsessekjole med "puff" ermer og 7 meter slep, men flott og romantiskt alikevel.
Phaedra Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 (endret) Nei, tenkte aldri på bryllup når jeg var liten. Så møtte jeg min bedre halvdel og da ble jeg livredd for at han skulle fri, så jeg gikk i flere år og sa til ham at han hvis han i det hele tatt vurderte å fri så kunne han bare slå fra seg tanken med en gang. Så rundet jeg 25, tok tak i halvdelen, gikk bort til et vindu med forlovelsesringer og sa "hmm... TIKK TAKK!" og smilte pent. Endret 27. februar 2009 av Phaedra
^^Belle^^ Skrevet 27. februar 2009 #9 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har aldri drømt om selve bryllupet, hvordan det skulle være o.l. Men jeg har nok tenkt litt på at jeg ville gifte meg en vakker dag, og at det kom til å bli fantastisk med mann, kjole og hele familien samlet. Før jeg traff min kjære var det nok kjolen som lokket mest.
Noli Skrevet 27. februar 2009 #10 Skrevet 27. februar 2009 Nei, har aldri drømt om bryllupet i seg selv. Har alltid drømt om mann og familie, men ikke selve bryllupet.
Gjest gifteklar snart:P Skrevet 27. februar 2009 #11 Skrevet 27. februar 2009 jeg har vel ikke drømt om bryllupet fra jeg var liten, men har altid vist at jeg vil gifte meg engang, og nå siden nyttår ca. har jeg vært mer gifteklar en noen gang, har vært sammen med samboeren min i snart 6 år, og bodd sammen i 2 år, jeg er fortsatt ung, er litt aldersforskjell mellom oss..men vi har alltid snakket om at vi en dag skal gifte oss, så vi snakket litt om dette for noen uker siden da jeg ble "gal" av at han ikke fikk ut fingeren, så vi blli enige om at om 4-5 år er en passe tid for oss begge egetngli, da har vi mer stabil økonomi og jeg er litt eldre (24-25).. Så er nå jeg drømmer meg helt bort i bryllupsting, prøver å ikke ta av helt da
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #12 Skrevet 27. februar 2009 Nei, jeg har ikke det. Jeg tror forskjellen kanskje kan ligge i om man har vært i brylluper eller ikke som liten. Hadde jeg vært i bryllup som liten hadde jeg kanskje drømt om det, men jeg var 18 eller noe sånt innen jeg ble bedt i noe bryllup. Jeg blir litt svett av tanken på bryllup og fest med masse slektninger som jeg aldri ser ellers. Jeg kunne heller tenke meg en liten, romantisk seremoni i utlandet med de nærmeste. Men i og med at broren min gifta seg i utlandet uten å si fra til familien engang, kan jeg vel ikke det... :-P
Eve Luna Skrevet 27. februar 2009 #13 Skrevet 27. februar 2009 Nei, jeg har ikke drømt om bryllup som liten. Som liten tenkte jeg at jeg skulle aldri gifte meg. Mann og barn var det siste jeg tenkte på. ' Nå som jeg nærmer meg 30 så er det nok andre boller.
Jade Skrevet 27. februar 2009 #15 Skrevet 27. februar 2009 Nei, for meg er det ekteskapet som er viktigst. Ikke bryllupet. Egentlig kunne jeg bare gått inn i kirken og sagt "ja" og underskrevet papirer osv. Men det ble litt mer enn det likevel, da
Pjukset Skrevet 27. februar 2009 #16 Skrevet 27. februar 2009 Nei har aldri drømt om bryllup/ekteskap. Nå som jeg er 32 drømmer jeg fortsatt ikke om det.
Lilywhite Skrevet 27. februar 2009 #17 Skrevet 27. februar 2009 Nei, egentlig ikke... eller, jeg husker jeg og bestevenninnen min lovet hverandre å være forlover for hverandre allerede når vi var sånn 6-7 år gamle, men ellers tenkte jeg ikke mye på det, langt fra å ha alle detaljer i hodet på barneskolen i allefall Da jeg gikk på ungdomsskolen drømte jeg om å reise verden rundt, jobbe i veldedige organisasjoner, etterhvert bli diplomat eller noe sånt, og hvis jeg fikk en kjæreste fikk han bare være med på lasset :gjeiper: Husker mamma sa en gang i en litt oppgitt tone at hvis jeg noengang giftet meg så fikk hun vel bare postkort fra en strand i India Så traff jeg kjæresten min da jeg var 16-17. Han begynte å snakke om å gifte seg allerede etter 3-4 mnd... i begynnelsen var jeg litt skeptisk, vi var tross alt veldig unge og jeg ville ikke gå for fort frem... Men så ble vi samboere etter 2 år, og da han fridde etter 2 og et halvt år var jeg kjempelykkelig DA begynte vi å planlegge bryllupet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå