Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag har jeg bestemt meg for å pleie meg selv! Jeg har fri fra jobb, samboer er borte til i kveld, jeg har latt være å planlegge noe som helst med noen og det er helg!

Dagen begynte med å sove så lenge jeg bare ville og så slippe ut min lille kanin og kose litt med han! Så har jeg tatt på ansiktsmaske og hårkur, og mens det virker, skriver jeg inn på Kg for å oppfordre flere til en slik dag!

Jeg har kjøpt inn ansiktsmaske, fotfil og fotpleieprodukter og skal stelle meg selv godt. Jeg har lovt meg selv å ikke få dårlig samvittighet for alt jeg burde ha gjort og heller gjøre det jeg vil! Dette ser ut til å bli en deilig dag.... :D

(Og det beste av alt er at det ligger vannmelon, mango og creme brulee i kjøleskapet og venter på meg! Hurra!)

Måtte bare dele det med noen, og som sagt, oppfordre flere til det!

Maiaa

Videoannonse
Annonse
Gjest lmari
Skrevet

Åh, det hørtes deilig ut! Kan du skrubbe føttene litt ekstra hardt for meg også??? ;)

Jeg er misunnelig.. Tipper du kommer til å være ren og myk og velduftende når du legger deg i kveld! Et godt tips - skift på senga og luft sengetøy og soverom skikkelig. Det er INGENTING som er så deilig som å legge seg i rent og pent sengetøy når man er nybadet og fresh! ... det må vel være en perfekt avslutning på dagen??

Kos deg resten av kvelden også - MISUUUUUNNEEEEELIIIIIIG!!!!!

Skrevet

Dette hørtes deilig ut! Hørtes velfortjent ut også!

Kos deg skikkelig! Dette er en god oppfordring til oss andre!

Skrevet

Ååååå, en sånn dag vil jeg også ha! Hmmm, tenke tenke. Hvor skal jeg sende mannen og veslejenta da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...