Trebarnsmor Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 Litt personlig,men når vi har sex så får jeg kynnere som er skikkelig utrolig sterke.Jeg vrir meg og klarer ikke å komme meg opp før det går over. Hele magen trekker seg helt i sammen på siden og det er vondt . Noen som har det sånn? Det har blitt vondere og vondere for hver uke
Pearl Skrevet 4. juli 2003 #2 Skrevet 4. juli 2003 Kanskje det er klargjøringen som er igang. De sier jo at du skal ha sex for å fødselen igang, kanskje er det det samme som påvirker deg slik at du får kynnere?? Tror ikke du skal være bekymret for det setter ikke igang fødselen før fosteret er klart og kroppen allerede bare venter på klarsignal. Lykke til, tror du kan nyte sexen fremover og. Du kan jo ta det opp på neste kontroll.
Trebarnsmor Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2003 så jeg burde ikke ta det litt rolig altså? Eller å kutte ut kosingen helt?
Pearl Skrevet 4. juli 2003 #4 Skrevet 4. juli 2003 Nei, ærlig talt, du fortjener å ha det litt godt nå de siste ukene før fødselen. Du må tross alt vente i 6 uker etterpå før du kan ha sex. Nyt det du, babyen har det behagelig når du har det godt både kroppslig og mentalt.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2003 #5 Skrevet 4. juli 2003 Det med kynnere og sex er helt normalt. At det blir sterkere og sterkere er bare fordi du nærmer deg fødselen. (i følge min jordmor) Hvis dette ikke plager deg for mye skal du ikke føle at du "må" slutte. For som Pearl sier det som er mentalt/fysisk godt for deg, er også bra for barnet. Men hvis dette gir helt sinnsyke smerter så må man kanskje veie opp mot hvor godt det er først, ikke sant?
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #6 Skrevet 4. juli 2003 Jeg får også kynnere når jeg får orgasme. Magen blir kjempehard og rund. Helt i starten av svagerskapet gjorde det vondt, men smertene har avtatt. Nå er jeg like langt på vei som deg. Har hørt at det bare er bra å ha noen kynnere en gang i blandt, sånn at livmoren får trene seg til den store dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå