Gå til innhold

Hvorfor har du sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble inspirert av en spørreundersøkelse jeg tok i dag.

Hvilke grunner har du for å ha sex?

Er det for å bli populær, glede partneren, spre kjønnsykdommer eller hevne utroskap? :ler:

For min del er det egen nytelse, og selvsagt partners også, å føle meg begjært, intimitet, vise at jeg setter pris på partner.

Koble ut fra hverdagsstress, føle meg sexy.. Hmmm..

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er _deilig_! :P Hehe.. For å føle meg nærmere kjæresten, for å gi han nytelse, for å få nytelse, for å føle meg bra, redusere stress, det gjør meg glad.. +++

Gjest Purple Haze
Skrevet

Fordi det er deilig, fordi det knytter kjæresten og meg nærmere sammen, for at han skal ha det deilig, for at sex er så intimt og noe jeg bare deler med han jeg elsker. Fordi et godt sexliv holder liv i forholdet.

Skrevet

Jeg trur ikke jeg rasjonellt sett har grunner for Å HA sex. Derimot for å IKKE ha :)

Skrevet

Mine grunner for å ha sex:

* Det er deiligt

* Føler meg nærmere min kjære

* Elsker å føle lidenskap og bejær

* Liker å se at min kjære har det godt

* Liker å føle meg elsket

* Jeg er kåt :lur:

Skrevet

Jeg har hatt sex av mange grunner, behov for bekreftelse, fordi det er deilig, for å føle nærhet og tilhørlighet, for å vise kjærlighet, for å leve i nuet, fordi det gir energi, osv.

Skrevet

* Det er deiligt

Signerer denne!!

Skrevet

Fordi det er utrolig godt, fordi det binder oss sammen som par, fordi det er en fin måte å uttrykke hvor glad jeg er i ham, fordi det er fin sovemedisin, fordi det tar knekken på hodepine, fordi det er mens jeg har sex jeg er mest glad i kroppen min, fordi jeg ikke greier la det være...

Skrevet

* Det er deiligt

Okei, hva er så dine grunner for å sove, spise, puste osv?

Skrevet
Okei, hva er så dine grunner for å sove, spise, puste osv?

Sikkert for å overleve.

Skrevet
Sikkert for å overleve.

Trur ikke man har grunner til sex, spise, puste osv. Vel, noen kan sikkert ha samleie av grunner, fex penger eller oppnå annet med det. Det jeg mener er at sex er egentlig grunnløst, det er noe for dets egen sak, ikke noe rasjonelle grunner bakomliggende...

Skrevet
Trur ikke man har grunner til sex, spise, puste osv. Vel, noen kan sikkert ha samleie av grunner, fex penger eller oppnå annet med det. Det jeg mener er at sex er egentlig grunnløst, det er noe for dets egen sak, ikke noe rasjonelle grunner bakomliggende...

Nå var spørsmålet du stillte "så hva er dine grunner til å spise, sove og puste" :)

Skrevet
Jeg har hatt sex av mange grunner,

Nå var svaret ditt dette!

Skrevet
Ble inspirert av en spørreundersøkelse jeg tok i dag.

Hvilke grunner har du for å ha sex?

Er det for å bli populær, glede partneren, spre kjønnsykdommer eller hevne utroskap? :ler:

Svarte bare på spørsmålet.

Det er de punktene jeg nevnte som gjør at jeg ønsker sex og at det blir bra for meg. Rasjonellt eller ikke...

Skrevet
Nå var svaret ditt dette!

Setningen min var en del lengre enn "jeg har hatt sex av mange grunner..." Jeg ga et utfyllende svar på TS sitt spørsmål, jeg forstår ikke vitsen med dette innlegget ditt.

Skrevet

Av flere grunner. Fordi det er deilig, fordi jeg elsker kjæresten min og liker å være intim sammen med han, fordi jeg vil at kjæresten min skal ha det deilig, og fordi jeg noen ganger er så kåt at jeg ikke kan leve videre uten :jepp:

Men man trenger da strengt tatt ikke noen grunn til å ha sex. Jeg trenger derimot en grunn til ikke å ha sex.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...