Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 hei! kanskje litt dumt spørsmål.. (flau) men hvordan suger man?
Gjest StockDama Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 sett munnen over og sug som en støvsuger? Evt du kan lete opp haugevis med artikler om det både her på kg og ellers på nettet?
DitaVonTeese Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Dette finnes det nok mange svar på men kan prøve å gi noen råd ut fra mine erfaringer Det jeg gjør er at jeg fukter penis, ved å leke med tunga rundt penishodet (drar forhuden tilbake), tar deretter penis i munnen mens jeg har en hand på skaftet som jeg beveger i takkt med "suge-bevegelsen". Det er viktig at ikke tenner er borti, så jeg legger tunga over de nedre tennene og holder hode i en slik vinkel at tennene oppe ikke kommer borti penis. Lek med tunga på penishodet og noen liker også å bli befølt på ballene. Det er egentlig bare til å prøve seg fram siden det er ingen som er like og liker det samme Noen liker at du suger hardt med "vakum" (hvet ikke helt hva jeg skal kalle det), mens andre liker det forsiktigt der du bare beveger munnen opp og ned uten voldsom "suging". nå ble dette veldig rotete, så jeg har sikkert bare forvirret deg mer enn hva det var til hjelp
Gjest Shelob Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Les på erotikknett.no, der står det en del bra tips om suging.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå