Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Når jeg endelig har forstått hvordan jeg kommer meg inn ved postordre, så får jeg det bare ikke til. Jeg finner ingen steder hvor forklaringene er.. på hvor jeg skal skrive inn bestillingsnr etc. På bladet jeg har fått, så er det jo rader hvor man skriver inn produktnavn, best. nummer, antall og pris..

Er det noen som kan hjelpe meg å forstå bestilling over postordre?

Når jeg vil skrive inn et bestillingsnummer fra bladet, skriver jeg det inn under:

B: Klemerker eller C: Bonusrader?

Når jeg skriver det inn på klebemerker, så kommer det opp en pris, f.eks 69kr,- mens i bladet står det at dette produktet koster 15kr,-. Er det meningen at jeg skal forandre denne prisen til 15kr,- selv? Føles rart ut om jeg skal skrive inn bestillingsnr under bonusrader, for der får jeg kun valget mellom 30-50% etc, og ingen av de blir riktig.

Btw. Når jeg søker på artikkelnummer, velger jeg nummeret som har Y foran seg eller ikke?

Når jeg får til det.. og jeg vil ha "produktet uten ekstra omkostninger hvis du svarer innen 10 dager". Hvor skriver jeg inn dette? På A: Dine premier eller på D: Månedens tilbud?

Håper noen kan hjelpe meg snarest mulig. Prøver å bestille et produkt som skal være gave, så må bestille det fortest mulig for at det skal komme fram. På forhånd takk!

Endret av ninuska_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...