Haris Pilton Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 I dag kjøpte jeg denne kjolen som jeg skal ha på meg i min kjærestes bursdag i morgen, så jeg skal være litt ekstra fin. Kjolen er veldig knæsj-farga egentlig, kan hende den ser mørkere ut enn den egentlig er på noen av deres pc-skjermer. Men jeg aner ikke hva jeg skal ha til denne kjolen. Vurderer å kjøpe noe armbånd/øreringer eller noe i morgen, men aner ikke hva. Sølv eller svarte armbånd/øreringer? Svart strømpebukse? Jeg har et par svarte pumps, men hater å gå i høye hæler. Har også et par svarte ballerinasko i lakk, men jeg vil være mer sexy enn søt. Hjelp?
amyrlinn Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 kjempefin kjole! hvis det hadde vært meg så hadde jeg gått for svarte pumps (glemmer at de er vonde å gå i utover kvelden;) ) tror jeg hadde valgt hudfarget strømpebukse til. litt mer sexy å se beina kanskje;) smykker i både svart og gull passer jo flott til denne kjolen. sølv også. velg det du føler deg mest vel i håper du finner ut av det:) lykke til!
Gjest SmallTalk Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Kjempe fin kjole! Kan se for meg at det vil passe bra med en hudfarget strømpebukse og sorte pumps ved siden av. Jeg tror jeg hadde gått for noen få, men litt store gullfargede smykker. Et litt sort armebånd og noen fine øredobber, kanskje? Og en liten sort veske som matcher pumpsene, hvis du bruker det?
Haris Pilton Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2009 Nå har jeg gått til innkjøp av hudfarget strømpebukse så blir det svarte armbånd og svarte pumps. Tror jeg takk for tips! jeg var litt usikker på det med svart eller hudfarget strømpebukse, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå