Gjest Håpløs Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har nemlig klart det mesterstykket å bli tiltrukket av en mannlig kollega på jobb. For å gjøre det ekstra gøy så er han selvfølgelig forlovet. Slapp av alle som tror at jeg vil noe med det. Han har verken vist interesse eller gjort noe som tilsier at han er interessert. Måtte bare få ut at dette er så tåpelig. Ja, jeg vet det er naturlig at tiltrekning oppstår... men liker bare ikke å bli påminnet om det hver eneste dag jeg ser ham. Dette er ikke akkurat noe som går bort av seg selv.... Kjipe greier...
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Huff, har vært der jeg også. For min del gikk det over ved at han og jeg ble veldig gode venner (og jeg faktisk til slutt endte opp med å bli sammen med bestekompisen hans ) men det var slitsomt til å begynne med! Vanskelig å konsentrere seg, ikke minst. Føler med deg!
Gjest Håpløs Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Takk for gode ord og klem. Kanskje jeg skal prøve å bli venn med ham jeg og. Hehe... Neida, er vel ingen fasit på dette. Får vel bare leve med det... Gruer meg litt til han gifter seg da...
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Det høres ut som om det er vanskelig for dere å arbeide på samme arbeidsplass. Jeg formoder at tiltrekningen går ut over din konsentrasjon. For å løse problemet, burde du sørge for å få vedkommende mann oppsagt. Du bør klage på at han hindrer deg i å utføre arbeidet ditt. Når han er ute av syne, tipper jag at dine varme følelser snart tar slutt.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Det høres ut som om det er vanskelig for dere å arbeide på samme arbeidsplass. Jeg formoder at tiltrekningen går ut over din konsentrasjon. For å løse problemet, burde du sørge for å få vedkommende mann oppsagt. Du bør klage på at han hindrer deg i å utføre arbeidet ditt. Når han er ute av syne, tipper jag at dine varme følelser snart tar slutt. Det er det dummeste jeg har hørt... Kan ikke forsøke å ødelegge karieren til en annen bare forde en er har forelska seg i den og det ikke er oppnåelig vel.. hallo !!!! Jeg har og vært i samme situasjon selv. Er gift med barn og hele pakka. Er ikke den som forelsker meg raskt men jeg falt fulstendig for en mann på jobb. Så han vær dag ofte mange ganger om dagen. Og måtte pga jobben prate med han ofte. Har litt misstanke til at det var gjennsidig også, etter blikkene jeg fikk fra han. Han var gift han også med familie. Hadde nå store problemer med å prate saklig med han,, ble mest vas og merkelige greier (typisk forelsket prat,, en glemmer fornuftige ting å si) Men men.. gikk greiere etter noen år. Jeg hvet hva jeg har og er imot utroskap. Vet mannen min ikke ville blunket å kastet meg på dør om jeg hadde vært utro og (jeg hadde reagert på samme måte) En trenger nødvendigvis ikke å -gjøre noe med det- og være utro, selv om man er falt skikkelig for noen. Jeg tok det som litt forfriskning\ spenning i verdagen å få hjertebank og varme føleler bare å se han. Og nyte det så lenge det varer. UTEN å gjøre noe mer ut av det. Varte i over 5år. Var aldri utro og jeg er fremdeles gift. Jobber ikke der lengre nå og jeg sluttet av andre årsaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå