Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Han er jo en generelt rolig fyr, uten særlig svingninger i humøret. Lurer på om det er årsak til hans oppførsel overfor meg, eller om han bare generelt ikke er forelsket eller elsker meg. Jeg derimot har større humørsvingninger, men jeg får også med meg toppene, selv om jeg også har rimelige store nedturer. Jeg har følelser overfor ham, men føler jeg bare får likegyldighet i retur... Så lurer selvsagt på om han generelt er sånn eller om det er interessen for meg som har dabbet av. Jeg merker at jeg synes denne likegyldigheten er det verste, vil mye heller være singel enn å å føle meg avvist slik hele tiden. Eksempler: han er ikke så opptatt av sex, og det har dabbet av selv om jeg tar initiativ. Han har nesten aldri gitt meg noen komplementer, selv om jeg har gitt han mange. Når jeg spør han hva han ønsker/forventer seg av meg sier han bare at han ikke har noen forventninger og at jeg skal få være som jeg er. Generelt i diskusjoner gir han seg veldig fort, uten å prøve å argumentere. Hvor er engasjementet? Kunne fortsatt. Lurer på om noen har vært borte i noe liknende. Er dette dødt allerede og vil jeg få det bedre med meg selv ved å være for meg selv?
Ethereal Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Jeg hadde antatt at det bare er slik han er, hvis dette ikke er noe som har forandret seg merkverdig etter at dere ble sammen. Det kan være litt vanskelig for deg å forstå siden du har så store opp-og nedturer. Man føler liksom at den andre personen ikke bryr seg. Men slik er det ikke bestandig. Jeg hadde tatt det opp med han på en rolig måte. Snakk om det. Fortell hvordan du føler, så kan han si hvordan han føler. Jeg regner med at han føler noe av det samme om deg. Kanskje tror han at du ikke elsker han heller, pga humørsvigningene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå