Gå til innhold

Hunden min på 5 år har fått nyresvikt

Anbefalte innlegg

Gjest Huff:'(
Skrevet

Har som vi vet hatt dette i noen uker, hun har ikke spist på flere dager nå, rister i magen hennes og er mye passiv. Merkelig nok løper hun rundt et par ganger om dagen utendørs, men er ikke lenge før hun blir sliten igjen. Dyrlegen sa hun hadde 10% sjanse for å overleve, men jeg frykter det går dårlig når hun ikke tåler tanken på ernæring en gang. Noen som har noe erfaring med hunder og nyresvikt? Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mea Culpa
Skrevet

Jeg har bare erfaring med katt og nyresvikt, katten levde i 4-5 aar etter at nyresvikten ble oppdaget. Men hvis dyrlgen sier at det er liten sjansen for at hunden overlever er det vel ikke saa mye aa gjoere, annet enn aa soerge for at hunden har det bra den siste tiden ...

Foeler med deg ... Det er fryktelig trist naar dyrene vi er saa glade i blir syke og drar til de evige jaktmarker. :klemmer:

Skrevet
Jeg har bare erfaring med katt og nyresvikt, katten levde i 4-5 aar etter at nyresvikten ble oppdaget. Men hvis dyrlgen sier at det er liten sjansen for at hunden overlever er det vel ikke saa mye aa gjoere, annet enn aa soerge for at hunden har det bra den siste tiden ...

Foeler med deg ... Det er fryktelig trist naar dyrene vi er saa glade i blir syke og drar til de evige jaktmarker. :klemmer:

takk for det :klemmer: vi skal til dyrlegen i morgen for å vurdere om den må avlives, mest sannsynlig må den det i morgen, men jeg får håpe på det beste!

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Uffda, haaper det gikk bra ... Noen ganger er det best aa la dem slippe mer lidelse, selv om det gjoer vondt. Rart med det hvor glade vi blir i disse dyra ... :hjerte:

Skrevet
Noen som har noe erfaring med hunder og nyresvikt? Klem fra meg

Måtte avlive min for vel et år siden, p.g.a. nyresvikt... :cry:

Føler med deg... :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...