Gjest Huff:'( Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Har som vi vet hatt dette i noen uker, hun har ikke spist på flere dager nå, rister i magen hennes og er mye passiv. Merkelig nok løper hun rundt et par ganger om dagen utendørs, men er ikke lenge før hun blir sliten igjen. Dyrlegen sa hun hadde 10% sjanse for å overleve, men jeg frykter det går dårlig når hun ikke tåler tanken på ernæring en gang. Noen som har noe erfaring med hunder og nyresvikt? Klem fra meg
Gjest Mea Culpa Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har bare erfaring med katt og nyresvikt, katten levde i 4-5 aar etter at nyresvikten ble oppdaget. Men hvis dyrlgen sier at det er liten sjansen for at hunden overlever er det vel ikke saa mye aa gjoere, annet enn aa soerge for at hunden har det bra den siste tiden ... Foeler med deg ... Det er fryktelig trist naar dyrene vi er saa glade i blir syke og drar til de evige jaktmarker.
Gjest Ts Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har bare erfaring med katt og nyresvikt, katten levde i 4-5 aar etter at nyresvikten ble oppdaget. Men hvis dyrlgen sier at det er liten sjansen for at hunden overlever er det vel ikke saa mye aa gjoere, annet enn aa soerge for at hunden har det bra den siste tiden ... Foeler med deg ... Det er fryktelig trist naar dyrene vi er saa glade i blir syke og drar til de evige jaktmarker. takk for det vi skal til dyrlegen i morgen for å vurdere om den må avlives, mest sannsynlig må den det i morgen, men jeg får håpe på det beste!
Gjest Mea Culpa Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Uffda, haaper det gikk bra ... Noen ganger er det best aa la dem slippe mer lidelse, selv om det gjoer vondt. Rart med det hvor glade vi blir i disse dyra ...
Ugla Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Noen som har noe erfaring med hunder og nyresvikt? Klem fra meg Måtte avlive min for vel et år siden, p.g.a. nyresvikt... :cry: Føler med deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå