desert_rose Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Noen som har handlet der i det siste som vet, er det ferske produkter? de kaller seg "the Fresh company", men hørt om folk som har fått tydelige brukte produkter ol. (skjedde en gang med meg også) ER noe jeg virkelig vil ha der. & skriver de 'gift' på pakken om du spør eller må du scanne og fakse over kritering på moms osv? bra service det også, men mer styr.
Pjukset Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har bare handlet på strawberrynet.com en gang, men ble utrolig fornøyd. Pakken ankom til avtalt tid, og jeg fikk i tillegg en bonuskrem på 30 ml fra Elisabeth Arden. Jeg sendte kvitteringen fra postkontor for toll/mva per post tilbake (med kundeopplysniner), og fikk pengene tilbake uka etter. Jeg kommer absolutt til å fortsette å handle derfra
desert_rose Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2009 tror jeg satser på det=) får 27$ i rabatt, bla 13% i we miss you discount:) men man kan vel returnere produktene og få pengene tilbake om man er missfornøyd? håper det kommer fresht fram..
Pjukset Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 men man kan vel returnere produktene og få pengene tilbake om man er missfornøyd? håper det kommer fresht fram.. Jeg antar at kjøpsloven gjelder der som for alle andre steder
desert_rose Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2009 det er i England da:) vet ikke hvilke regler de har der akuratt. uansett så har de jo en veldig bra kundesørvis der så regner med det ordner seg hvis det skal være noe. de er redelige og skriver ikke pakken som gave men betaler heller tilbake momsutgiftene fant jeg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå