Gjest Gjest_unni_* Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Er det noen her som fikk sin første intimpiercing etter fylte 50? Jeg er 52, og som nyskilt har jeg lyst til å flytte noen grenser. Intimpiercing både fascinerer og skremmer meg - jeg har sett bilder av kvinner som har lenker med lodd som henger ned fra leppene. Synes faktisk det er vakkert og blir litt opphisset ved tanken. Har lyst til å føle meg sexy. Skal ... skal ikke ...
Gjest Nunna! Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Go for it! Er jo bare du som bestemmer over din egen kropp! Og er du 20 eller 50 eller 70 år, så er det fortsatt du som bestemmer, ikke sant! Så, om du vil ha, så løp og kjøp! Hilsen jente 23, som ikke har piercing pga nåleskrekk! Hehe!
Gjest Gjest_anita_* Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Har ikke noe erfaring med den type piercing,men viss du har lyst så syns jeg du skal gjøre det Lykke til
Gjest sophus Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 støtter deg fult ut. Din kropp, gjør hva du vil. Bare pas spå at det er et bra sted, og at de er renslige. Om du angrer, er det bare å ta den ut Lykke til i ditt nye fantastiske liv!
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Jeg fikk mine to første intimpiercinger i gave av min mann til min 60 års dag. Jeg hadde noen ganger festet øreklips til mine indre lepper under skjørt eller kjole. En kveld nevnte jeg for min mann min interesse for permmanent å få satt inn ringer. Han ble helt vill! Pierceren sa at jeg på langt nær ikke var den eldste kunden han hadde hatt. Ringene jeg har nå er store som et kronestykke og av ekte gull, Det er bare helt herlig, og å gå truseløs er blitt en helt ny opplevelse. Fester noen ganger et lite kjede i ringene og lar det svinge mellom lårene-det er bare så utrolig herlig ! Så sett i gang , dette vil du ikke angre.
Vodecka Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Så gøy å lese at voksne kvinner kan slå ut håret på denne måten!! Jeg er 26 år og tok min piercing gjennom klitoris da jeg var 21. Tok den ut da jeg skulle føde min sønn og "glemte" å sette den inn før det hadde grodd igjen. Men når jeg leser dette, tenker jeg at det aldri er for seint å sette den inn igjen! Takk for tipset, jenter!
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Er det noen her som fikk sin første intimpiercing etter fylte 50? Jeg er 52, og som nyskilt har jeg lyst til å flytte noen grenser. Intimpiercing både fascinerer og skremmer meg - jeg har sett bilder av kvinner som har lenker med lodd som henger ned fra leppene. Synes faktisk det er vakkert og blir litt opphisset ved tanken. Har lyst til å føle meg sexy. Skal ... skal ikke ... For noe griseri,trodde ikke voksne damer hadde slike tanker i hodet !
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 For noe griseri,trodde ikke voksne damer hadde slike tanker i hodet ! Er ikke akkurat noen uvanlig tanke da.
Gjest Gjest_Turid_* Skrevet 17. mars 2009 #10 Skrevet 17. mars 2009 Voksen dame på 58.Jeg fikk satt to i hver indre leppe i desember. Har tenkt å utvide med tykkere ringer - pierceren sa det var mer behagelig med tykke ringer hvis jeg skulle henge lodd på dem. Og det ønsker jeg å prøve. Synes det er pirrende å se på dem i speilet. Jeg liker å henge lenker fra dem (til midt på låret) og gå halvnaken rundt i huset , gjerne i strømper,strømpeholder og høye hæler, mens de dingler. Vet også at min yngre kjæreste tenner på dette.
Gjest Maxine Skrevet 27. februar 2013 #11 Skrevet 27. februar 2013 Noen som anbefaler et bra piercingstudio for intimpiercing - gjerne i nærheten av Oslo - Drammen
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #12 Skrevet 27. februar 2013 Kul tråd! Anonym poster: bf4c72ee4f747ab03b7b583a5515e1af
Gjest Grasjur Skrevet 27. februar 2013 #13 Skrevet 27. februar 2013 (endret) Jeg syns du skal gjøre det! Jeg knallfornøyd med min og ønsker å ta flere. Vil anbefale pinpoint på det sterkeste Edit: skrivefeil Endret 27. februar 2013 av Grasjur 1
Minya Skrevet 27. februar 2013 #14 Skrevet 27. februar 2013 Jeg syns du skal gjøre det! Jeg knallfornøyd med min og ønsker å ta flere. Vil anbefale pinpoint på det sterkeste Edit: skrivefeil Støtter tipset om Pinpoint på det sterkeste. Flinke folk med lang erfaring.
Gjest Blomst83 Skrevet 27. februar 2013 #15 Skrevet 27. februar 2013 GO for it! Alder burde ikke sette noen grense for å gjøre det man vil. Jeg har en selv og tok min på pint point som jeg ser det er to andre som nevner.
Gjest Riskjeks Skrevet 27. februar 2013 #16 Skrevet 27. februar 2013 Sånn av ren nysgjerrighet: Har disse noen funksjon, sånn utover det estetiske?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå