Gjest utlogget nå Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Bare så det er sagt; jeg pleier ikke å involvere meg med menn som har partner, enten det er kjæreste samboer eller kone. Men jeg har gjort den kjempetabben at jeg har blitt hodestups forelska i en gift mann, naiv som jeg er trodde jeg han var det i meg og. Han oppførte seg ihvertfall sånn, og han sa det. Han sier han fortsatt er det, men vil være hos kona og dattera, og det skjønner jeg jo godt. Jeg har ingen ønsker om å ødelegge noe. Nå har vi brutt kontakten, og hjertet mitt er knust i en million biter og det føles som det aldri kommer til å bli lappa sammen igjen. Heldigvis hadde jeg ikke sex med han, han har aldri vært utro med meg, vi var sammen mye på fritiden, men jeg lot han aldri røre meg siden han er gift, og jeg ville ikke bli skuffa. Men nå føles det som jeg aldri kommer til å bli glad igjen
mamma^3 Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Bare så det er sagt; jeg pleier ikke å involvere meg med menn som har partner, enten det er kjæreste samboer eller kone. Men jeg har gjort den kjempetabben at jeg har blitt hodestups forelska i en gift mann, naiv som jeg er trodde jeg han var det i meg og. Han oppførte seg ihvertfall sånn, og han sa det. Han sier han fortsatt er det, men vil være hos kona og dattera, og det skjønner jeg jo godt. Jeg har ingen ønsker om å ødelegge noe. Nå har vi brutt kontakten, og hjertet mitt er knust i en million biter og det føles som det aldri kommer til å bli lappa sammen igjen. Heldigvis hadde jeg ikke sex med han, han har aldri vært utro med meg, vi var sammen mye på fritiden, men jeg lot han aldri røre meg siden han er gift, og jeg ville ikke bli skuffa. Men nå føles det som jeg aldri kommer til å bli glad igjen Hvorfor i all verden liker du å legge deg etter opptatte menn i utgangspunktet? Bare fordi de er opptatt gjør dem ikke bedre enn de ledige på markedet?
Gjest TS Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Hvorfor i all verden liker du å legge deg etter opptatte menn i utgangspunktet? Bare fordi de er opptatt gjør dem ikke bedre enn de ledige på markedet? Leste du begynnelsen av innlegget? Og jeg la meg ikke etter han. Jeg møtte han i jobbsammenheng og ble fullstendig sjarmert i senk selvom jeg prøvde alt jeg kunne å motstå.
mamma^3 Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Leste du begynnelsen av innlegget? Og jeg la meg ikke etter han. Jeg møtte han i jobbsammenheng og ble fullstendig sjarmert i senk selvom jeg prøvde alt jeg kunne å motstå. My bad, jeg blingset og mente det stod det motsatte.. Forferdelig opplevelse å forelske seg i feil mann på den måten, men det kan skje alle selvfølgelig.. Det å være ærlig overfor seg selv og ham er ganske lurt da. For å unngå forviklinger av verste sort. Men ta det for det det er og en forelskelse går over av seg selv hvis man er innstilt på det!
Gjest He Man Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Jeg skjønner deg godt. Om noen er opptatt eller ikke, vil ikke si at man ikke kan få følelser for en slik person, det er ikke alt vi råder over. Jeg har også vært der, og jeg håper at du innerst inne vet at etter regn kommer sol. Det finnes nok ikke et annet svar enn at du må bruke tiden, så kommer du deg nok igjennom denne tunge tiden. Dessverre finnes det ingen knapp man kan trykke på for å slette følelser.
Gjest TS Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 My bad, jeg blingset og mente det stod det motsatte.. Forferdelig opplevelse å forelske seg i feil mann på den måten, men det kan skje alle selvfølgelig.. Det å være ærlig overfor seg selv og ham er ganske lurt da. For å unngå forviklinger av verste sort. Men ta det for det det er og en forelskelse går over av seg selv hvis man er innstilt på det! Ja jeg vet at det kommer til å gå over Det gjør bare så utrolig vondt akkurat nå
Gjest TS Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 og jeg håper at du innerst inne vet at etter regn kommer sol. Takk det skal jeg prøve å huske
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Ja, det gjør vondt - men det går over, sakte, men sikkert. Har også vært der, og opplever fremdeles noen bølgedaler, men jeg har det mye bedre et par måneder etter at jeg bestemte meg for å komme over ham. Du må bare ta tiden til hjelp. Lykke til!
Gjest TS Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 Ja, det gjør vondt - men det går over, sakte, men sikkert. Har også vært der, og opplever fremdeles noen bølgedaler, men jeg har det mye bedre et par måneder etter at jeg bestemte meg for å komme over ham. Du må bare ta tiden til hjelp. Lykke til! Tusen takk Jeg trenger heldigvis ikke se han mer, men jeg må ærlig innrømme at jeg har lyst
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #10 Skrevet 26. februar 2009 Tusen takk Jeg trenger heldigvis ikke se han mer, men jeg må ærlig innrømme at jeg har lyst Like lurt å la det være. Jeg opplever bølgedaler stort sett når vi har vært i kontakt, eller jeg leser en oppdatering fra ham på Facebook, som tydelig viser at han følger med på hva jeg gjør. Trodde ikke jeg skulle komme hit, men nå vet jeg det er best for meg å ikke ha noe kontakt....selv om jeg fremdeles har lyst, og tenker på det ganske mye. Når jeg tenker tilbake et par måneder i tid, er jeg glad for at vi mennesker er skrudd sammen sånn, at tiden jobber for oss. Det er kjempevondt når det står på, men som sagt - det blir bedre!
Gjest TS Skrevet 26. februar 2009 #11 Skrevet 26. februar 2009 Like lurt å la det være. Jeg opplever bølgedaler stort sett når vi har vært i kontakt, eller jeg leser en oppdatering fra ham på Facebook, som tydelig viser at han følger med på hva jeg gjør. Trodde ikke jeg skulle komme hit, men nå vet jeg det er best for meg å ikke ha noe kontakt....selv om jeg fremdeles har lyst, og tenker på det ganske mye. Når jeg tenker tilbake et par måneder i tid, er jeg glad for at vi mennesker er skrudd sammen sånn, at tiden jobber for oss. Det er kjempevondt når det står på, men som sagt - det blir bedre! Ja, det er nok best å ikke ha kontakt med den man har "kjærlighetssorg" (for et barnslig ord ) over, out og sight out of mind håper jeg! Er nok best for alle parter at jeg holder meg unna. Det er bare så uvant å ikke lenger glede meg til at han skal ringe, sende melding, stikke innom i lunsjen... føles så tomt uten han og jeg vet ikke hvordan jeg skal få minuttene til å gå, for ikke å snakke om timene og dagene
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #12 Skrevet 26. februar 2009 Det er bare så uvant å ikke lenger glede meg til at han skal ringe, sende melding, stikke innom i lunsjen... føles så tomt uten han og jeg vet ikke hvordan jeg skal få minuttene til å gå, for ikke å snakke om timene og dagene Ja, det er akkurat det som er bøygen i starten, men tro meg, det går over det også! Du blir etterhvert vant til at han ikke gjør det.... og skal du virkelig over ham er det det beste. Jeg har bestemt meg for ikke å ta noe kontakt nå, vi har hatt kontakt i alle fall 1 gang i uka de siste månedene, men nå orker jeg ikke mer! Det ville jeg ikke trodd at jeg skulle føle for en stund siden, var livredd for å ikke høre mer fra ham. Nå tar han ikke så mye direkte kontakt lenger, er noen uker siden sist, men at han følger med på Fb og legger inn "hint" der, er jo fremdeles litt.... Jeg har hatt mye nytte i å bruke tida til å trene, være med venner, skrive (gjorde det mye i starten, skrev ALLE tanker, og det var godt å få det ut, uten å legge sensur på meg selv, fordi jeg visste at andre aldri skulle lese det. Når jeg leser det jeg skrev i starten, må jeg flire, men det er godt å se at jeg har kommet et stykke på vei. Har ikke like stort behov for å skrive nå.) Og så må det være lov til å ta seg en deppedag nå og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå