Gjest Gjest_kaja_* Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Har hatt bil i ett år og er ganske ny i dette med bilforsikring. Har nå fått bonusen økt og lurer på om det er vanlig å "shoppe" forsikring. jeg tenker på om det er vanlig å sjekke opp priser og få tilbud på ny forsikring selv om det bare er gått ett år? Eller virker jeg vinglete da? og dersom man skulle endre forsikringsselskap, er det de som tar seg av jobben med å overføre forsikringen eller blir det mye jobb på meg?
Gjest Gjest_Hei_* Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Har hatt bil i ett år og er ganske ny i dette med bilforsikring. Har nå fått bonusen økt og lurer på om det er vanlig å "shoppe" forsikring. jeg tenker på om det er vanlig å sjekke opp priser og få tilbud på ny forsikring selv om det bare er gått ett år? Eller virker jeg vinglete da? og dersom man skulle endre forsikringsselskap, er det de som tar seg av jobben med å overføre forsikringen eller blir det mye jobb på meg? Det lønner seg å bytte forsikring innimellom da, å de som selger forsikring tror jeg bare er glad for at du ringer, å bryr seg veldig lite om du vingler eller ikke. Er ganske vanlig å bytte mellom selskap. Forsikringselskapet tar seg av byttinga og oppsigelse å sånn. Er en mnd oppsigelsestid mellom selskaper. Hvor er du forsikret da?
Gjest Gjest_kaja_* Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Er forsikret vi aLofavør i sparebank1. Da fikk jeg 30% bonus med en gang, derfor valgte jeg dem. Men når jeg bruker de forskjellige kalkulatorene rundt om nå hos de forskjellige selskapene ser jeg jo at jeg kan komme billigere ut av det enn hos dem.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Er forsikret vi aLofavør i sparebank1. Da fikk jeg 30% bonus med en gang, derfor valgte jeg dem. Men når jeg bruker de forskjellige kalkulatorene rundt om nå hos de forskjellige selskapene ser jeg jo at jeg kan komme billigere ut av det enn hos dem. Men da er det ikke noe problem. Er bare å bytte :0) Nå har du jo 40% bonus;) Men det kommer jo ann på hva dekninger de forskjellige tilbyr. Det er jo å viktig i denne sammenhengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå