Gå til innhold

Hva gjør dere nå som strawberry er så dyrt?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet

Før Strawberrynet satt opp prisene, handlet jeg alltid sminke der,som feks: mascara fra dior,HR og YSL. Siden strawberry har samme priser så i butikkene nå tok jeg heller turen der, og kjøpte meg HR mascara til 375 kr, en pris som jeg mener er i det meste laget. :sukk:

Så jeg lurer egentlig på hva dere som handlet før på strawberry gjør nå?Handler dere billig sminke,eller tar dere dere råd til å kjøpe så dyr sminke?? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ebay, feelunique og lookfantastic? :)

Skrevet
Bruker www.fragrancex.com - Anbefales :-)

fragrancex.com har samme pris som strawberry tror jeg.

Det hender jeg handler fra strawberry, hvis gode tilbud. Ellers Ebay og engelske nettbutikker, f.eks feelunique, cheapsmells og richardjohn.co.uk/

Skrevet

feelunique.com

cheapsmells.com

shopping4net.com

Skrevet

Kjøpte decleor lip balm senest idag fra strawberrynet..

Ellers går det mye i fragrancex og ebay. Cheapsmells har jeg flere ganger prøvd å kjøpe varer, men kommer ikke gjennom med visa kortet mitt..kjedelig.

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet

Okei,takk for svar.

Jeg har selv handlet fra ebay og lookfantastic, og synes prisene der er ok.Men har alltid elsket strawberry, håper prisene reduserers snart :sur:

Lov å håpe :forvirret:

Skrevet

Hvorfor har det blitt så dyrt på Strawberrynet?

Skrevet
Hvorfor har det blitt så dyrt på Strawberrynet?

Valuta kursen

Skrevet
Er det toll på varer man kjøper fra ebay?

Ja

Skrevet

@Trine,

Man betaler toll på varer som koster over 200kr. Noen selgere skriver en lavere sum eller merker pakkene som "gift" (gaver).

Man betaler ikke toll på bøker uansett pris (tror jeg).

Skrevet
Før Strawberrynet satt opp prisene, handlet jeg alltid sminke der,som feks: mascara fra dior,HR og YSL. Siden strawberry har samme priser så i butikkene nå tok jeg heller turen der, og kjøpte meg HR mascara til 375 kr, en pris som jeg mener er i det meste laget. :sukk:

Så jeg lurer egentlig på hva dere som handlet før på strawberry gjør nå?Handler dere billig sminke,eller tar dere dere råd til å kjøpe så dyr sminke?? :klø:

Kursen på pund er meget lav nå så feelunique.com er en side jeg bruker for tiden, var selv tilhenger av strawberrynet.com da dollarkursen var lav..

Gjest Løve66
Skrevet
Kursen på pund er meget lav nå så feelunique.com er en side jeg bruker for tiden, var selv tilhenger av strawberrynet.com da dollarkursen var lav..

Enig - feelunique er veldig bra. Britiske butikker er foretrekke synes jeg - bra kurs og gjengs over rimeligere frakt og kjappere levering enn fra statene. I tillegg til www.feelunique.com kan spesielt disse anbefales:

http://www.hqhair.com/

http://www.jerseybeauty.co.uk/

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet

De har jo tilbud på HR mascara på strawberry nå.Jeg som trenger en sårt :)

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt endel Dermologica produkter fra PrettySkin4Less. Der betaler du ikke toll uansett, men du betaler frakt da. Men, sammenlagt sparte jeg penger iforhold til å ha kjøpt de samme produktene fra strawberrynet. Har flere venninner som har bestilt derfra, og ikke noe tull:)

Spent på den feeluniqce, den skal jeg jammen sjekke ut:)

Skrevet
Jeg har akkurat kjøpt endel Dermologica produkter fra PrettySkin4Less. Der betaler du ikke toll uansett, men du betaler frakt da. Men, sammenlagt sparte jeg penger iforhold til å ha kjøpt de samme produktene fra strawberrynet. Har flere venninner som har bestilt derfra, og ikke noe tull:)

Spent på den feeluniqce, den skal jeg jammen sjekke ut:)

Betaler du ikke toll på prettyskin4less? Varene der kommer jo som regel alltid over 200 kr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...