Gå til innhold

Gård med griser i Fredrikstad omegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3-åringen vil så gjerne at vi skal besøke noen griser. Snakker om det non stop.

Så da prøver mamma å gjøre alt for å finne ne går med griser vi kan hilse på, da. Noen osm kan hjelpe? Kan gjerne kjøre et stykke assa. Noen som vet om steder?

Ringte Tomb, men dit kunne vi ikke komme for å hilse på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så utrolig søtt! Men jeg vet desverre ikke om noen steder.

Skrevet

Lunds gartneri i Torsnes har griser :-) Og masse andre dyr. De har jo sånn åpen gård greie. I sommerhalvåret er jo dyra ute i tillegg, som en liten dyrehage. Anbefales på det sterkeste.

Skrevet

Er vel ikke griser på Lunds vel? Der har jeg vært mange ganger, men kan ikke huske gris...

Skrevet
Tomb pleier å ha griser

Hvis du ser i første innlegg så har jeg ringt til Tomb, men fikk ikke komme dit. De kunne ta imot grupper på omvisning, men ikke noe annet..

Skrevet

Barnas Gard på borgarsyssel i Sarpsborg har jo åpen gård med bl.a. griser. Men vet ikke om de kun har åpent utover våren/sommeren, men det er jo bare å ringe og høre :)

Ellers husker jeg at jeg var på Fjeld Gård som er på veien ut mot Ise i Sarpsborg (mener jeg) med skolen, og der var vi jevnlig med barneskolen. Kan jo hende de har noe åpen gård greie der og?

Skrevet
Barnas Gard på borgarsyssel i Sarpsborg har jo åpen gård med bl.a. griser. Men vet ikke om de kun har åpent utover våren/sommeren, men det er jo bare å ringe og høre :)

Ellers husker jeg at jeg var på Fjeld Gård som er på veien ut mot Ise i Sarpsborg (mener jeg) med skolen, og der var vi jevnlig med barneskolen. Kan jo hende de har noe åpen gård greie der og?

Takk for hjelp, nå har jeg faktisk fått tak i en gård med griser vi får besøke på tirsdag=)

Gjest Gjest_Tante fiolett_*
Skrevet

Det har griser på Hjørgunn gård. Der har de høner, geiter, ender, esler, hester ++ også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...