Marble Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 Hei Sitter og tenker på hva som egentlig 'mangler' i mitt liv for at jeg skal være 100% fornøyd med livet mitt!! Er jo fornøyd med et meste, men hvis jeg kunne velge ville jeg: - bedre og mer relevant jobb (litt vanskelig i disse tider som nyutdannet...) - flere venner her jeg bor for tiden (bor ikke i hjembyen...) - hatt familien min rundt meg mer - mer penger til å reise (er ikke grisk, eeelsker bare å reise!!) - overfladiske ting som litt (!!) finere kropp (fy og fy, men det er sant!) - vaert mer positiv...... Tror dette hadde hjulpet.... Noen andre ting fra dere der ute??? Hvis dette ikke blir for overfladisk da
Gjest Janna Skrevet 4. juli 2003 #2 Skrevet 4. juli 2003 Skulle hatt et par epler i skålen på bordet, men det kan jeg jo gjøre noe med! :D
Klips Skrevet 4. juli 2003 #3 Skrevet 4. juli 2003 Skulle hatt et par epler i skålen på bordet, men det kan jeg jo gjøre noe med! :D
Tusenfryd Skrevet 4. juli 2003 #4 Skrevet 4. juli 2003 Jeg ville bodd i et koselig, men lite hus. Hvem som skulle bodd der vil jeg ikke fortelle, men jeg tror det ville vært en hund med i bildet... Jeg ville hatt litt mer penger så jeg kunne reise å være i huset vårt på Kreta litt oftere. Og så ville jeg betalt endel for å få noen til å arbeide på hytta, så vi kunne ta ferie der, ikke lage arbeidsleir. Klær og sånn har jeg nok av.
Gjest lmari Skrevet 4. juli 2003 #5 Skrevet 4. juli 2003 Litt mer penger og litt større leilighet. Gjerne fast jobb, men det går greit. Skulle gjerne hatt litt mindre kropp og kortere arbeidsdager... Men sånn generelt så er det ikke så mye som mangler på at jeg har det så bra som jeg kan ha det! Tross alt - jeg er frisk, har en kjæreste, familie, svigerfamilie og venner som er glad i meg, har en leilighet jeg trives i, en jobb som er ok... Det gjelder å fokusere på det positive!!!!
Midnattsol Skrevet 4. juli 2003 #6 Skrevet 4. juli 2003 Hvis Oslo kunne vært veldig mye nærmere nord-norge..
labboline Skrevet 4. juli 2003 #7 Skrevet 4. juli 2003 Har ikke tenkt så mye på det, men jeg tror jeg ville hatt: -en annen jobb -mer lønn!! -en mann jeg kunne ta frem fra skapet når det var bruk for han istedenfor en som alltid var der Ellers har jeg det ganske bra..
*Lillian* Skrevet 4. juli 2003 #8 Skrevet 4. juli 2003 -en mann jeg kunne ta frem fra skapet når det var bruk for han istedenfor en som alltid var der Hvem ville ikke det?? Lillian
LaToya Skrevet 4. juli 2003 #9 Skrevet 4. juli 2003 Jeg ville hatt : - En annen jobb mye nærmere hjem, slik at reisevn blir betraktlig kortere - Mer lønn, slik at vi kunne hatt det mer romslig ( er lei av å ha dårlig råd ) - Mer selvtillit :D - 5-6 kg mindre på kroppen
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #10 Skrevet 4. juli 2003 For øyeblikket skulle jeg aller helst hatt en mann som elsker meg, og som vet hva det innebærer.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2003 #12 Skrevet 5. juli 2003 Det eneste som mangler for at min tilværelse skulle være helt perfekt er helt klart: baby i magen!
*Lavendel* Skrevet 6. juli 2003 #14 Skrevet 6. juli 2003 - At jeg kunne få bygd drømmehuset mitt akkurat der jeg ønsker å bo. - 15 kg mindre på kroppen.... :cry: - mer penger.... :oops:
Marianne Skrevet 6. juli 2003 #15 Skrevet 6. juli 2003 Ja det er nok litt det Jeg ville hatt en mer spennende jobb, men først trenger jeg nok mer penger sånn at jeg kunne tatt meg en utdannelse. Og mer penger så vi kunne bygget om huset akkurat slik vi ville uten å se på hva det kostet. Og litt mindre kilo på kroppen. 100 % garanti på at ingen av mine barn kom noen gang til å bli mobbet eller gjort noe annet vondt med. 100% garanti på at ingen av de noen gang begynte med stoff eller lignende farlige stoffer. At jeg hadde viljestyrke nok til å slutte å røyke, selvfølgelig uten å legge på meg Og sist men ikke minst at det skulle vært fred på jorden og ingen sultkatastrofer noen plass. Det var endel av min drømmetilværelse
Gjest Starya Skrevet 6. juli 2003 #16 Skrevet 6. juli 2003 *Et eget lite hus i et hyggelig strøk, og nok penger til at vi kunne bo -og leve godt der... *Bil og sertifikat *Oppvaskmaskin....
pusla Skrevet 6. juli 2003 #17 Skrevet 6. juli 2003 En mann. Og ikke hvilken som helst mann, men en som jeg vil beholde en stund (helst livet ut) Og penger til å nedbetale lånet mitt. Tenk så godt å være gjeldfri. Da kunne jeg reiste mere og
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #18 Skrevet 7. juli 2003 får jeg bare en fast jobb (gjerne relevant for utdannelsen min) så ordner alt seg (for da får vi råd til å kjøpe leilighet og dra på ferie)
Gjest Camelia Skrevet 7. juli 2003 #19 Skrevet 7. juli 2003 Mine utopiske ønsker er... ...at jeg en vakker dag fikk en telefon, hvorpå en stemme forteller at jeg har en hittil ukjent onkel i USA (eller hvor pokker som helst) som tilbyr seg å betale all gjelden min (boliglån og skyhøyt studielån) og dessuten sette inn et par-tre-sju millioner på kontoen min. (Da skulle jeg sikret mine barn, kjøpt hus med hage, reist masse, og kjøpt haugevis av klær og sko...) ...et knallinteressant jobbtilbud, relevant til utdannelsen min Og ellers, akkurat nå... En diiiger porsjon friske, røde jordbær med fløte og sjokoladedryss på... Yammi! :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå