Gå til innhold

Tips anyone?

Gjest UNG og frustrert!

Fremhevede innlegg

Gjest UNG og frustrert!
Skrevet

Jeg har vært sammen med typen i fire år. Som alle andre hadde vi super og hyppig sex de første åra, men fra høsten av i fjor har det bare blitt mindre og mindre, og mindre kreativt... det er akkurat som om vi ikke gidder!

For første gang jobber vi begge to fulltid, og i ukene er vi slitne. I helgene fester vi mye, men vi er mye i lag (bor ikke i lag) likevel... Tidligere har store deler av forholder vært avstandsforhold, og derfor har vi aldri hatt/merket dette problemet før nå...

Alt dette er sikkert normalt, men problemet er: jeg er 21 og han er 20!! Det hele begynner å bli ganske deprimerende, og viss det fortsetter er jeg redd vi kommer til å bruke det mot hverandre..

Jeg har jo selvfølgelig forsøkt å snakke med ham, men jeg vet ikke hva jeg skal si.. det er jo ikke bare han som er problemet, selv om nå er det faktisk jeg som oftest blir avvist (i motsetning til hvordan det var før)..

Håper noen med litt erfaring har noen gode råd, før dette blir for frustrerende!

Urk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nå slik at sex pleier å bli rutine når dere har vært sammen såpass lenge som dere har.

Jeg har egentlig ingen andre råd enn at dere må ta tak i det. Prøv å gjøre sex til noe gøy, noe dere virkelig vil i stedet for noe dere må. Varier med stillinger, steder osv. Prøv å få ham til å forstå at du kjeder deg litt for tiden når det gjelder sex og at dere må sprite det opp litt. Ta en tur på Kondomeriet sammen og kjøp noen gøyale leker. Her er det egentlig bare fantasien som setter grenser, men dere må begge være villige til å ta tak i det selvsagt.

Utrolig kjipt svar egentlig. :fnise: Men det er jo ingenting annet dere kan gjøre enn å være bevisste på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...