Mann 42 Skrevet 26. februar 2009 #1 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei. Jeg tenkte at jeg kunne gjøre dere oppmerksom på et nytt forum for rasjonalitet, vitenskap, kreasjonsist-bashing, med mere: http://www.leagueofreason.co.uk Eller nytt. Jeg ble klar over det i dag, i kjølvannet av en kontrovers på youtube. I de senere månedene er det blitt populært blant de religiøse å flagge ateistenes innlegg som upassende, og de har også tatt i bruk votebots for å stemme seg selv opp og ateistene ned. Youtubes ateister opplever at youtube for det første gjør fint lite for å ta tak i problemer med urettvis flagging av innlegg som "skadelige", votebots og andre former for sabotasje, OG at youtube reagerer på kritikk av forumet, med utestenging av kritiske innlegg, og faktisk ved et par anledninger, forsøk på å utestenge brukere. Så man konsoliderer seg, og dette forumet er så vidt jeg skjønner, et av tiltakene. Det virket ganske interessant, og er dere ikke der allerede, så er det kanskje noe å sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pølse_* Skrevet 26. februar 2009 #2 Del Skrevet 26. februar 2009 Takk for tipset. Noen som vet om lignende norske forum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå