sørlandspige Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Hei!! Jeg har en Dell bærbar pc, studio 1737.. Kjøpt gjennom jobb,så får ikke logget på Dell med servicetagen min! Men jeg lurte på om noen har har peiling på hvordan jeg skal koble til pc`en til TV`en? Samboeren kom hjem med en HDMI kabel, og prøvde denne.(har uttak på både pc og tv). Fikk ikke no bilde på TV da! Byttet denne inn i en vanlig kabel, VGAel videokablel kanskje?? og jeg prøvde nå å få noe bilde. Men må vel stille inn ett eller anna på Pc også,er vel ikke bare å koble det til å tro d kommer bilde? Eller er d d.. Har ikke peilling på hvilket skjermkort el no,om d har noe å si!!
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Da kan det være innstillingen for flere skjermer som ikke er som den skal. Høyreklikk på skrivebordet (ikke på noe som helst, bare midt inni ''ødelandet'' ) og trykk på NVDI-innstillinger eller noe slikt. Da får du opp en meny-lignende sak og trykk på ''innstillinger for flere skjermer''. Der velger du hvordan du vil dele opp skjermene. HDMI-kabel funker fint og er enkelt og greit. Vanlig PC-kabel går også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå