Gå til innhold

Slanketabletter som faktisk funker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan slankemidler har dere hørt gir mest resultat og faktisk virker? Det finnes så mange og jeg trenger å gå ned i vekt, men klarer det ikke selv så trenger litt hjelp.

PS. Ikke legg igjen komentarer hvis dere ikke kan svare på spørsmålet. Trenger ikke å vite hva dere synes om slanketabletter og at det er tåpelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med legen din om dette. Legen kan hjelpe deg med reseptbelagte medisiner.

Utenom medisiner er det trening og riktig kosthold som hjelper- ikke "mirakelpiller" kjøpt på Vita eller nettet.

Skrevet

Jeg spurte ikke om det. Jeg spurte om et navn på tabletter. Uansett så orker jeg ikke å dra til legen for å spørre om slanketabletter- det blir for flaut.

Skrevet
Jeg spurte ikke om det. Jeg spurte om et navn på tabletter. Uansett så orker jeg ikke å dra til legen for å spørre om slanketabletter- det blir for flaut.

For meg har det hatt stor virkning på forbrenningen å øke proteininnholdet i kostholdet... med soyashake pulver... se om du finner noe sånn? er ikke akkurat en pille... men om du bytter ut frokost med rene proteiner så er det mulig det vil ha en effekt....

men vær veldig forsiktig med påståtte slanketabletter... de kan gjøre skade på kroppen din...

det kan også være en medisinsk grunn til at du ikke klarer å gå ned i vekt... er vel bedre å føle seg litt flau og nedenfor hos legen i 20 minutter enn å gå rundt med et uoppdaget helseproblem som du mest sannsynlig kan få hjelp for (og dermed gå ned i vekt) legen kan skrive ut reductil til deg feks..

Skrevet

Det er ikke flaut å gå til legen og spørre om slikt! Jeg vil tro de fleste leger er interessert i å hjelpe deg til bedre helse.

• 1 måned senere...
Skrevet

eg trur at du må snakke m legen din:)

Skrevet

Hva med denne ? Ikke akkurat en slankepille, men den øker forbrenningen.

Skrevet

Med mindre du virkelig ikke trenger slanketabletter skal du ikke føle det ubehagelig å spørre din lege om det, tro meg; de får mye verre spørsmål enn dette, er nå bare ett spørsmål om hjelp til å gi deg selv en kickstart på en god helse. Det er nok de eneste tablettene som fungerer disse som gis ut via resept..

Skrevet

Har ei venninne som gikk ned 40 kilo på et år med Cambridge-kuren. Hun erstattet alle måltidene i noen uker med pulverdrikken, og etter det bare visse måltider, men spiste middag(sunn sådan) hver dag. Nå etter to år, erstatter hun fortsatt et måtid dann og vann med pulverdrikke, når hun merker at hun går opp litt.

Er fristet til å prøve selv også da jeg har en del å gå ned, men siden jeg ser at hun fortsatt må erstatte måltider i ny og ne for å holde vekten, så blir jeg litt skeptisk. Men det funker jo, hun gikk ned masse og er slank nå.

Slankepiller som du spør har jeg ikke så mye peiling på, men jeg prøvde 30 days en gang, og gikk ned 5-7 kilo med den, og en rensekur (Biodrain tror jeg det var) som jeg tok av 5-7 kilo til på (bare vannvekt sikkert det da). Ellers så spiser jeg sunt og mye fisk, og passer på å få en time mosjon hver dag, og har gått 22 kilo i alt på halvannet år.

Ang det å gå til lege, så forstår jeg at det er litt kvialt. Jeg har vært veldig overvektig, og ble hånet hos den ene legen, og den andre ble totalt uengasjert med en gang jeg nevnte at jeg trengte litt starthjelp til å gå ned. Da fant jeg ut at det her får jeg bare løse selv, og har alliert meg med ei venninne som nærmest er kostholdsekspert.

Lykke til i alle fall.

Skrevet

TREN og spis sunt. Det finnes ingen hokuspokus for å bli slank.

Skrevet (endret)

Hadde det eksistert en slankepille som ikke hadde bivirkninger og som holder deg slank, hadde vi nok hørt om den for lenge siden.

Vil du virkelig gå ned i vekt, og så ikke kunne spise normalt i det hele tatt etter det for ikke å legge på deg? Det er som å be om å få spiseforstyrrelser.

Vi er smålubne fordi vi beveger oss for lite. Så jeg vil foreslå å se på hva du kan endre i livet ditt før du begynner å stappe i det tabletter for en lettvint løsning (som på sikt GARANTERT vil skuffe deg.)

Endret av Bolledeig
Gjest Bolledeig
Skrevet

Tråden er ryddet

Bolledeig (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...