Gå til innhold

Venninne gifter seg på Gran canaria i August

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jentepusen_*
Skrevet

Venninna mi gifter seg på Cran canaria i august.

Jeg har sjekket priser og det er ganske dyrt syntes jeg å reise ned da. (er singel og alene

Jeg har sagt at det ikke er sikkert jeg klarer det økonomisk, MEN -

HVis jeg har is i magen og likevell har sommerferie på den tiden, tror dere at det kan være en mulighet for at jeg kan få restplass eller lignende? For da kan jeg jo bare hive meg på siden jeg likevell har ferie........

Byen heter Arguineguin der dem skal være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis bryllet er etter 15 august kan det nok være store sjanser for restplasser for da har skolene begynt igjen og det er ikke så mange som har mulighet til å reise. Er bryllupet før den tid ville jeg nok ikke satset på restbillett nei.

Skrevet

Du kan jo bestille rutefly og hotell selv? Da blir det gjerne billigere enn charter.

Dette fant jeg:

Skyscanner - bare trykk på flyplassen du reiser fra og dato så kommer det opp.

Hostelworld - her kan du finne billige og gode hosteller o.l.

Gjest Gjest_Cecilie_*
Skrevet

Å reise til Gran Canaria på den tiden (hvis det er før skolen begynner igjen) er nok ganske dyrt. Men det er også vanskelig å få flybilletter og overnatting hver for seg. Reiseselskapene selger veldig få flybilletter seperat på denne tiden (om de gjør det i det hele tatt), for de vil så klart fylle opp med charterturister!!! I arguineguin er det haugevis med boliger å leie på denne tiden - da mange vinterboende nordmenn er hjemme om sommeren. Så får du rimelige flybilletter kan det være lurt å sjekke finn.no for utleie av bolig.

Norvegian har ennå ikke lagt ut sommerprogrammet til Gran Canaria - så du kan jo være heldig når de legger de ut......

Lykke til :-)

• 1 måned senere...
Gjest miss1987
Skrevet

Jeg og typen har vert i Arguineguin det er kjempenydelig det er en opplevelse for livet.

er dyrt det er det vi betaler ca 12000 per person med all inclusive da.

vi reiser for 2 uker men i juni...

går jo ann og prøve men juni juli og august er dyre mnd pga fellesferien.

håper du finner biletter da kos deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...