Gjest Gjest_Bokormen_* Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Har dere forhåndsbestilt noe? Føler jeg tok litt av, har dårlig samvittighet for det til og med:p Bestilte fire bøker: Hva skal vi med stjerner nå? (om tsunamien i 2004) Klima - hva skjer? (om klimakrisen) Ørkenblomsten (basert på sanne historier fra kampen om et fritt palestina) 28 historier om aids i afrika (sier seg selv, ekte historier om personer med aids i afrika) Nesten 600 kr:p Så, hva bestilte du, og for hvor mye?
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Har ikke bestilt noe. Synes hele mammutsalget er veldig oppskrytt. Det er mange andre salg året rundt hvor man kan handle bra og billig.
Reveal Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Nå pleier jeg å kjøpe og få mye nye bøker gjennom hele året- så vanligvis bryr jeg meg ikke så mye med mammutsalget, men i år har jeg bestilt 4 Dostojevskijbøker, en biografi (Flagstad),ei kunstbok, noen faktabøker og ei filosofibok for barn. Får se om det kommer på noen bøker til i løpet av dagen. Vet at kjærsten silker litt på etpar bøker om krigen, så mulig jeg slenger med disse også.
Gjest MissBella Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har ikke bestilt noen men jeg har plukket ut et par stk som jeg skal kjøpe neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå