galskap Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 lurer på om det er noen av dere som har noe kunnskap om kombinasjon av trening og massasje? for massasje skal visstnok sette i gang blodsirkulasjonen (steder med en del fett og på celulitter) og stramme opp og øke fettforbrenningen.. noen som har testet trening med massasje av de stedene du helst vil jobbe mest med?
Gjest Bolledeig Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Det er mange grunner til å massere, men fettforbrenning/"stramming" er ikke en av dem. Det er derimot lurt for å få best mulig muskelfunksjon, og for velværens del, for å nevne noe.
Suzy Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Jeg vet ikke om det fungerer, men endel plasser tilbys jo dette her: Masserer vekk fett
Annikken Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Huden blir jo "slakk" fordi det er for mye fett under huden som må ha plass, så den eneste "strammende" effekten for huden jeg kan tenke meg er å fjerne fettet under huden. Har hørt at enkelte massasjeapparat skal være bra for cellullitter, men cellullitter er jo hovedsakelig fett, så det mest effektive er vel å prøve å få bort deler av fettet. Cellullitter er forøvrig relativt genetisk betinget, med det samme vi er inne på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå