Småkjekset Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Hva er deres erfaringer med tungepiercinger på partneren? Legger dere mye merke til den under oralsex? Er det verdt å ha den med tanke på nytelsen partneren deres får?
galskap Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Hva er deres erfaringer med tungepiercinger på partneren? Legger dere mye merke til den under oralsex? Er det verdt å ha den med tanke på nytelsen partneren deres får? jeg har piercing i tunga og har fått en del god respons på den=)
Småkjekset Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 Hørte noen si en gang at en måtte holde seg unna oralsex pga infeksjonsfare.. Håper virkelig ikke at det er sånn! Det hadde vært krise
galskap Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Hørte noen si en gang at en måtte holde seg unna oralsex pga infeksjonsfare.. Håper virkelig ikke at det er sånn! Det hadde vært krise er bare de første mnd det er fare for det. og den første uken du ikke kan utføre oralsex, samt heftige kyss:) når piercingen har grodd har den grodd og da skal det mye til for å få infeksjon=)
Småkjekset Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2009 Ja oki, det burde vi klare å overleve Er egentlig bare å ta den, men hver gang jeg nærmer meg å gjøre det trekker jeg meg i siste øyeblikk.. Er bare redd for at det skal gjøre vondt.. Men med piercing i navelen og tragus burde det gå greit.. Hvis det er noen andre som vil fortelle om sine erfaringer, så er det bare å fyre løs!!
galskap Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Ja oki, det burde vi klare å overleve Er egentlig bare å ta den, men hver gang jeg nærmer meg å gjøre det trekker jeg meg i siste øyeblikk.. Er bare redd for at det skal gjøre vondt.. Men med piercing i navelen og tragus burde det gå greit.. Hvis det er noen andre som vil fortelle om sine erfaringer, så er det bare å fyre løs!! det er ikke vondt:) det var den piercingen jeg likte å ta best av alle. bortsett fra følelsen av å ha noe i munnen du ikke bare kan spytte ut etterpå men det går fort over..
Småkjekset Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2009 Det er godt å høre Gleder meg til å få tatt den
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Vel, tungepiecing som seksuell krydde er eg overdrivet. Bare tull egentlig. Du kan gjøre akkurat det samme med tennene
Småkjekset Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2009 Vel, tungepiecing som seksuell krydde er eg overdrivet. Bare tull egentlig. Du kan gjøre akkurat det samme med tennene Med tennene? Hva mener du da? *føler seg skikkelig blond akkurat nå*
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 Med tennene? Hva mener du da? *føler seg skikkelig blond akkurat nå* Nå er det som mann (og piercingartist) jeg snakker. Men ærlig talt så er ikke det å slikke hovedet med piercingen som er det deilige for en mann. Trykk den heller opp fra roten av kukken og mot kukkovedet. Det er en teknikk du kan gjøre med tennene også, t.o.m bedre, men forsiktig! Har selv piercing i tungen og det funker på/rundt klitten omtrent like bra som tungespissen. Kanskje kan noen mene at det er litt annerledes, men det ere ikke bedre. Har du en lang tunge derimot kan kanskje en tear drop piercing funke bra opp i vagina /g. punkt...
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 Nå er det som mann (og piercingartist) jeg snakker. Men ærlig talt så er ikke det å slikke hovedet med piercingen som er det deilige for en mann. Trykk den heller opp fra roten av kukken og mot kukkovedet. Det er en teknikk du kan gjøre med tennene også, t.o.m bedre, men forsiktig! Har selv piercing i tungen og det funker på/rundt klitten omtrent like bra som tungespissen. Kanskje kan noen mene at det er litt annerledes, men det ere ikke bedre. Har du en lang tunge derimot kan kanskje en tear drop piercing funke bra opp i vagina /g. punkt... men altså, tenner på kukkhovedet er bare vondt. Ikke gjør det der, kun sutte. Sug til roten om du klarer det elsker vi menn
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #12 Skrevet 26. februar 2009 Man kan gjøre noen triks med den under blowjobs, men det er nok litt overdrevet hvor mye den tilfører sexlivet. Kyssing synes jeg faktisk er et bittelite hakk kjipere med tungepiercing. Har blitt slikket av menn med piercing, han ene var fantastisk god. Men det hadde nok ikke noe med piercingen å gjøre. Piercing i penis derimot, det er ganske digg
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #13 Skrevet 26. februar 2009 Man kan gjøre noen triks med den under blowjobs, men det er nok litt overdrevet hvor mye den tilfører sexlivet. Kyssing synes jeg faktisk er et bittelite hakk kjipere med tungepiercing. Har blitt slikket av menn med piercing, han ene var fantastisk god. Men det hadde nok ikke noe med piercingen å gjøre. Piercing i penis derimot, det er ganske digg enig! "piercingartisten"
Gjest virvelvind Skrevet 26. februar 2009 #14 Skrevet 26. februar 2009 Ja oki, det burde vi klare å overleve Er egentlig bare å ta den, men hver gang jeg nærmer meg å gjøre det trekker jeg meg i siste øyeblikk.. Er bare redd for at det skal gjøre vondt.. Men med piercing i navelen og tragus burde det gå greit.. Hvis det er noen andre som vil fortelle om sine erfaringer, så er det bare å fyre løs!! Jeg syntes det er verst etterpå, med hevelsen. Selve piercingen, eller stikket da, er ikke særlig vondt, var verre å ta i både leppa og navlen I seksuell sammenheng har jeg ikke fått mer positiv respons enn før jeg tok den, men ringene jeg har i leppa er visstnok digge
Siiw Skrevet 26. februar 2009 #15 Skrevet 26. februar 2009 Synes ikke du skal ta piercing bare for sexlivet! du må jo ønske og ha piercingen!!! : - ) ei jeg gikk på skole med hu suge typen sin og gjett hva hun ble sittende fast! gud veit hvordan dem fikk seg løs : P
Gjest virvelvind Skrevet 26. februar 2009 #16 Skrevet 26. februar 2009 Jeg lurer mer på hvordan hun klarte å sette seg fast
Småkjekset Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #17 Skrevet 26. februar 2009 Synes ikke du skal ta piercing bare for sexlivet! du må jo ønske og ha piercingen!!! : - ) ei jeg gikk på skole med hu suge typen sin og gjett hva hun ble sittende fast! gud veit hvordan dem fikk seg løs : P Har hatt skikkelig lyst på denne piercingen en stund, og det er ikke pga sexlivet for å si det sånn.. Men er jo greit å vite erfaringene til folk som har det, slik at jeg vet at jeg fremdeles er "brukbar" ved oralsex
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #18 Skrevet 26. februar 2009 Har hatt skikkelig lyst på denne piercingen en stund, og det er ikke pga sexlivet for å si det sånn.. Men er jo greit å vite erfaringene til folk som har det, slik at jeg vet at jeg fremdeles er "brukbar" ved oralsex Min erfaring er at det er omtrent akkurat det samme...verken bedre eller dårligere..
Rimmern Skrevet 26. februar 2009 #19 Skrevet 26. februar 2009 Dette er sterkt overdrevet begge veier, spør du meg. Det er selvsagt noen som merker positiv forskjell, men det er veldig individuellt. Og du som sa at det ikke gjør vondt å ta piercing i tungen: Slutt å tull. Det er _veldig_ individuellt, akkurat som piercinger andre steder. Og når det for noen er helt utrolig vondt, så er det toskete for andre å si at "det er ikke vondt". Jeg syntes det var steinvondt å ta piercinger i brystvortene, mens en kompis nesten ikke kjente noe som helst. Det samme gjelder PA, som for meg var _rimelig_ vondt, men som for enkelte andre bare er litt ubehagelig.
Gjest KateW Skrevet 26. februar 2009 #20 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har selv aldri pult en med PA, og jeg syns det virker superskummelt... Men har hatt munnsex med en med tungepierce. Tror ikke selve piercinga hadde så stor effekt som generell tenning, gjensidig, og at vi hadde det rasende gøy og skjønte hva den andre tente på...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå