Gjest LanaLane Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Jeg kjøpte Windsor Pilates (har både den med og uten pilatesring) fra TVShop, er kjempefornøyd
Gjest Mea Culpa Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har bestilt Power Yoga Total Body, men jeg har ikke faatt den enda saa jeg vet ikke om jeg vil like den eller ei. Andre kjoepere har stort sett vaert fornoeyde saa jeg haaper og tror den er bra.
Gjest Sjirsten Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Jeg kan anbefale pilates dvden fra Pilates Room. Mamma fikk den på kjøpet i en bokklubb og den er kjempebra. Har sett at den har fått bra kritikk i diverse dameblad-tester. Er tre forskjellige programmer på ca 20 min, med forskjellig vanskelighetsgrad + en introduksjons/oppvarmingsel. Og den er på norsk:)
Chanel.No5 Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Jeg kan anbefale pilates dvden fra Pilates Room. Mamma fikk den på kjøpet i en bokklubb og den er kjempebra. Har sett at den har fått bra kritikk i diverse dameblad-tester. Er tre forskjellige programmer på ca 20 min, med forskjellig vanskelighetsgrad + en introduksjons/oppvarmingsel. Og den er på norsk:) I tillegg til disse godt tipsene her kan jeg også anbefale deg å gå inn på youtube.com Der finner du masse gode filmer, det er gratis og du kan velge mellom masse forskjellige =)
Sekretæren Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Jeg kan anbefale pilates dvden fra Pilates Room. Mamma fikk den på kjøpet i en bokklubb og den er kjempebra. Har sett at den har fått bra kritikk i diverse dameblad-tester. Er tre forskjellige programmer på ca 20 min, med forskjellig vanskelighetsgrad + en introduksjons/oppvarmingsel. Og den er på norsk:) Signerer! Veldig fornøyd med denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå