Gå til innhold

Høye hæler  

112 stemmer

1. 1. Bruker du høye hæler?

• Ja ofte!
      31
    • Bare på fest
      22
    • Aldri!
      12
    • En gang i blant
      44
    • Alltid!
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bruker høye hæler, er skoene deres gode å gå på eller lider dere for skjønnheten? :)

Er det noen merker som er mer behagelige enn andre?

Både pensko og støvletter++

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Hvis jeg kjøper sko med hæler legger jeg litt penger i det, man trenger ikke "lide for skjønnheten". Men ikke noe jeg bruker til hverdags, alt for glad i army bootsa for det =p

Skrevet

Jeg er 172/173 fra før av, så føler at jeg ikke trenger grusomt mye ekstra. Selv om jeg er klar over at jeg ikke er unormalt høy.

Har noen høyhelte sko, som jeg bruker nå og da. Føler meg snerten med høye heler, selv om jeg styrer unna de verste helen pga høyden min.

Men hverdagsskoene mine er lave :)

Skrevet

Jeg er liten så er glad i høye hæler, men blir mest til fest. For i hverdagen er det greit å ha det behagelig.

De skoene med høyest hæl er vel ikke de mest behagelige. Men har flere sko med rundt 7,5 cm hæl som er god å gå med. Ser og att det er ofte greit å betale mer for de skoene med hæl, og ingen vits i å overdrive hæl høyden. Da jeg var yngre ville jeg jo bare være høyset mulig og brukte da masse sko med 12,5 cm hæl, det blir bare vondt etter en stund samme hva man gjør.

Skrevet

Det er enorm forskjell på komforten i billige og dyrere sko, så skal jeg ha hæl på skoene så legger jeg litt penger i dem.

Prøver også å passe på at sålen under forfoten ikke er 1mm tykk, det blir bare sårt under foten hvis man kjenner hvert minste rusk igjennom sålen.

Gjest Krynkel
Skrevet (endret)

En sko uten høy hæl er ingen fin sko, for å si det slik. :filer:

Jeg er veldig fornøyd med Bronx-sko.

Endret av Krynkel
Gjest MissBella
Skrevet

Jeg er heller ikke så høy så jeg liker å gå med støvletter eller pensko med hæl. Men det er ikke så ofte jeg gjør det. Kanskje 1 gang i uka eller mer. Kommer ann på hva jeg har på meg og hva jeg skal.

Skrevet

Bruker stort sett sko med hæl (med mindre jeg bruker sneakers da). Ikke for høydens skyld (er høy nok- 176)- men for holdningen min gjør hælene underverker.

Skrevet

Bruker støvletter med 7,5 cm hæl stort sett hver dag for tiden. Når det blir bart går jeg nok mer i flats eller sneakers, men jeg føler meg generelt finere med støvletter eller høye hæler :jepp:

Skrevet

Jeg bruker støvletter med 7-8 cm hæl ganske ofte, og synes det går fint å gå med dem, typisk 5-6 km på en dag (ikke hver dag... men det er avstanden tur/retur sentrum fra der vi bor). Ville nok ikke brukt dem en hel dag på jobb om jeg var avhengig av å stå og gå (jobber i barnehage, så det er uansett ikke aktuelt med slikt fottøy der :ler: ). Støvlettene er fra Vagabond og har rågummisåle som er både fjærende og ganske sklisikker. Har også pensko med tilsvarende hæl fra Bronx - de er også ok å gå i, men samme greie; ville ikke basert meg på å gå i dem hele dagen.

Begge parene har ganske bred hæl, ikke stilett :)

Skrevet

Høye hæler trenger ikke å bety 15 cm. Er ikke sikker på hvor høy de høyeste er, men trur ikke jeg kommer til å kjøpe støveletter som er høyere enn de. Trives i alle fall veldig godt med støveletter. :)

Skrevet

Jeg bruker høyhælte en gang i blant. noen uker er det nesten bare høyhælte sko, andre ikke. Men så har jeg gaaanske mange sko å velge mellom også etterhvert så det blir litt variert skal jeg få brukt alle ;)

Har flest pensko med hæl og de fleste fra Bianco, knallgode å gå i! Har et par sorte støvletter, som etterhvert har rukket å bli 9år tror jeg, stabile og gode å gå i, ikke så veldig høy hæl.

Har noen brune fra Bianco med 7-8cm, og de er ikke direkte sklisikre så jeg irriterer meg litt på dem, både på butikkgulv, og ellers... :roll:

Skrevet

Jeg bruker vanligvis flate sko eller sko med forholdsvis lav hæl til vanlig. Høye hæler er forbeholdt til fest. Hovedgrunnen til det er egentlig ikke komfort, siden mine høyhælte sko er ganske behagelige å gå i. Men jeg føler meg litt for pynta til vanlig med høyhælte sko. Jeg er nemlig glad i å gå i kjoler og skjørt til vanlig, og da syns jeg det voldsomt med høye hæler i tillegg. Dessuten føler jeg at jeg virkelig rager et hode høyere enn alle andre da.

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Jeg kan anbefale Clarks, de har veldig behagelig sko. :)

Selv har jeg baade behagelige sko og sko som er vonde aa gaa med. Jeg foretrekker de som er gode aa gee med saa klart, men klarer ikke alltid aa tenke fornuftig naar jeg kjoeper sko ...:fnise:

Skrevet

Høye hæler er jo helt forferdelig å gå på.

Gjest dalieo
Skrevet

Høye hæler er helt ok, synes jeg. Men ikke så behagelig at jeg går med det til vanlig :)

Skrevet

Jeg er 180 centimeter høy, og liker veldig godt å gå i hæler. Skal sies at det er relativt sjelden, på grunn av høyden min, som egentlig er litt synd siden det er så bra for holdningen.

Burde jeg være tøffere og bruke hæler oftere? Eller er det unødvendig?

Hva synes dere om høye jenter som bruker hæler?

Gjest Jeg synest det er sexy og pent.
Skrevet
Jeg er 180 centimeter høy, og liker veldig godt å gå i hæler. Skal sies at det er relativt sjelden, på grunn av høyden min, som egentlig er litt synd siden det er så bra for holdningen.

Burde jeg være tøffere og bruke hæler oftere? Eller er det unødvendig?

Hva synes dere om høye jenter som bruker hæler?

Skrevet

jeg elsker hæler og sko som lager femenin lyd , problemet mitt er at jeg er 178 og kjæresten min er vell en cm lavere enn meg, så blir ikke hæl på meg dessverre !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...