Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Det har seg slik at jeg satt å søkte på en stilling på nett, der var det bokser som en skulle fylle inn med tekst. Jeg jobbet lenge med dette, men så kom jeg til å trykke på tilbakeknappen i venstre hjørne og vipps var all teksten borte da jeg gikk tilbake til siden!!! :( Er det noe mulighet for at jeg kan finne igjen dette på pcn? Er jo en sånn side hvor alt er lagret, ikke loggen, men en annen som det går ann å komme inn på,men jeg husker ikke hvordan, tror dere det ligger der og hvordan kommer en seg dit? Er liksom der en sletter ting fra pcn for godt, hjelper ikke å bare slette loggen. Tuuuuuuuuuuusen takk hvis noen kan hjelpe!
amare Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Det har seg slik at jeg satt å søkte på en stilling på nett, der var det bokser som en skulle fylle inn med tekst. Jeg jobbet lenge med dette, men så kom jeg til å trykke på tilbakeknappen i venstre hjørne og vipps var all teksten borte da jeg gikk tilbake til siden!!! :( Er det noe mulighet for at jeg kan finne igjen dette på pcn? Er jo en sånn side hvor alt er lagret, ikke loggen, men en annen som det går ann å komme inn på,men jeg husker ikke hvordan, tror dere det ligger der og hvordan kommer en seg dit? Er liksom der en sletter ting fra pcn for godt, hjelper ikke å bare slette loggen. Tuuuuuuuuuuusen takk hvis noen kan hjelpe! det kan hende du finner tilbake til siden, men det du har skrevet er nok borte for godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå