Gå til innhold

Folk som er medlem av grupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke facebook og vet lite om det, men har vært inne på noen sin profil og sett at de er bedlem av flere grupper, men aldri skriver noe der.

Jeg bare lurte på, betyr det bare at de støtter gruppa eller noe?

Er det noe sånn funksjon på facebook at man kan støtte grupper og da står det at man er medlem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan søke opp grupper og gå inn på "medlemmer" for å se hvem som står der, ja.

Gruppene kan være alt fra "Vi som liker å spise egg" til politiske standpunkt til "hjelpegrupper" for savnede personer. Alt mulig rart, altså, og dermed varierer det også om man er en person som liker egg, liker den politiske retningen, eller vil at den eller den savnede personen skal finnes igjen. Så du kan vel kalle det å "støtte gruppa", ja.

Endret av Wind
Skrevet

Man er fullverdig medlem selv om man ikke er aktiv inne på gruppa. Mange er med i grupper som "jobber" for en politisk sak o.l., og da er det jo ikke naturlig at alle 10000 som er med i gruppa er aktive på wallen. Da fungerer det jo mer som en slags underskriftskampanje.

Skrevet

At man er medlem i en gruppe betyr ikke nødvendigvis mer enn at man er enig i det gruppen står for.

Skrevet
At man er medlem i en gruppe betyr ikke nødvendigvis mer enn at man er enig i det gruppen står for.

Enig

Skrevet

Nei, man har jo selvfølgelig de som er innom og krangler :fnise:

Jeg vil jo tro at 98% av medlemmene i "Vi som ikke liker FrP" faktisk ikke liker FrP.

Skrevet
Nei, man har jo selvfølgelig de som er innom og krangler :fnise:

Jeg vil jo tro at 98% av medlemmene i "Vi som ikke liker FrP" faktisk ikke liker FrP.

Skjønte du hva jeg mente egentlig? :klø:

Skrevet
Skjønte du hva jeg mente egentlig? :klø:

22.30 var visst litt for seint for meg i går, jeg overså det viktige ordet "enn".

Skrevet

At de er medlem i en gruppe betyr i bunn og grunn ikke noe annet enn at de er medlem av en gruppe... ;)

Skrevet

Nei man trenger jo ikke være enig i alt den gruppen står for men av og til er det vel bare for moro skyld.

Men jeg sier ikke ja til alle gruppeinvitasjoner jeg får.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...