September-Maja Skrevet 17. april 2002 #1 Skrevet 17. april 2002 Jeg har et problem i forbindelse med bryllupet. Det er at jeg tar så alt for lett til tårene! Allerede nå kan jeg få fuktige øyne og "ståpels" bare jeg hører noe som likner en bryllupsmarsj. Er redd tårer og snørr kommer til å renne under hele vielsen og under taler ved middagen. Dette er ikke morsomt!! Det er greit at man kan passe på å ha vannfast sminke, men det er ikke noe morsomt å sitte å hulke hele dagen og få gråtsprengte øyne. Vondt i hodet får man også... Noen som har samme problemet? Eller noen som har noen tips til hvordan jeg skal klare å begrense tåreflommen?
Gjest KristinK Skrevet 17. april 2002 #2 Skrevet 17. april 2002 Akkurat dette temaet har vært oppe før, og det er jammen meg mange av oss som tar lett til tårene. Du kan lese den tidligere tråden her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...793&forum=312
totr Skrevet 17. april 2002 #3 Skrevet 17. april 2002 Jeg gråt masse! Men jeg gråt faktisk mindre enn jeg hadde trodd. Klarte å holde meg da jeg skred frem med brudemarsjen klingende. I selve vielsen klarte jeg meg faktisk helt til soloinnslaget, som min far sang og spilte til oss. Men da rant til gjengjeld tårene. For ikke å snakke om da min lille niese på snart 2 år stilte seg inntil meg under denne seansen og vugget til musikken, helt stille og med store øyne...... Men under middagen gråt jeg ved hver sang og tale, men det gikk helt fint. Ingen rødsprengte øyne, ikke noe mascarasøl, og ikke vondt i hodet. Tror det som regel går bedre enn man frykter. Lykke til!12
September-Maja Skrevet 17. april 2002 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2002 Godt å høre (både her og i tidligere tråd) at i mange tilfeller så går det bedre enn fryktet og at flere har samme problemet som meg. Dette roet nervene litt, men jeg er litt engstelig fremdeles. Men jeg må jo bare ta det som det kommer, uansett er jeg sikker på at det blir en flott dag!
Gjest KristinK Skrevet 18. april 2002 #5 Skrevet 18. april 2002 Jeg tror bare folk synes det er flott om vi gråter litt også jeg, for det er flott å vise sånne følelser. Ved en sånn rørende anledning også er det jammen meg lov ti å gråte! 12
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #6 Skrevet 18. april 2002 Jeg har nesten motsatt problem...på en måte litt flaut det også. Jeg felte ikke en eneste tåre i mitt eget bryllup til tross for at jeg var kjempelykkelig og utrolig rørt flere ganger. Skulle nesten ønske jeg kunne grått litt, jeg, sånn at alle kunne sett hvordan jeg egentlig følte meg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå