Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Nå er jeg lei av å lage middag og vaske opp. Oppvasken er verst. Huff, hater det. Så tror jeg får se å få meg dame så jeg slipper å lage mat og ta den j***** oppvasken hele tiden. Nesten så jeg ikke gidder å lage middag mer, men jeg må jo ha mat.
Gjest Hilde K S Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Fjordland lager middag for deg. Kjøp engangsbestikk, så slipper du oppvasken også. Hva søren skal man med en kjæreste?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Fjordland lager middag for deg. Kjøp engangsbestikk, så slipper du oppvasken også. Hva søren skal man med en kjæreste? Vel, noen må jo lage mat da. Men ærlig talt så vet jeg nesten ikke det. Det er jo bare bråk og mas med disse damene uansett. Men vil jo ikke sulte heller da. Men gidder ikke å gå på restaurant heller. Det blir for dyrt. Er litt gjerrig skjønner du. Og engangsbestikk blir også dyrt i lengden. Desutten så er det lite miljøvenlig og da. Men det er kanskje bedre å tenke på seg selv der? For spiser jeg ikke så sulter jeg jo, så det blir jo, miljøet eller meg.
Caramela Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 (endret) En jeg kjenner bruker engangstallerkener, engangsbestikk og hele sulamitten. Maten hans består av nudler, stekt egg, fjordland og brød. *Edit: Han er også singel... Endret 25. februar 2009 av Caramela
Ethereal Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Jeg er så enig! Jeg skal tvinge mannen til å ta oppvask, rydde og lage mat!
Gjest tjohei! Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Døh, der sa du noe. Det bor denne skikkelig søte gutten i naboleiligheten, og det lukter stadig god mat derifra... *ut og græbbe mainnfolk*
LitaPia Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 hehe, ja få deg kjæreste, eller aller helst samboer.. så kan du plukke lange hår i sluken, ergre deg over sminkesaker som ligger ALL OVER baderommet osv men du får sikkert mat iallefall
LitaPia Skrevet 26. februar 2009 #10 Skrevet 26. februar 2009 Eventuelt flytte hjem til mammaen din igjen
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #11 Skrevet 26. februar 2009 Vel, noen må jo lage mat da. Men ærlig talt så vet jeg nesten ikke det. Det er jo bare bråk og mas med disse damene uansett. Men vil jo ikke sulte heller da. Men gidder ikke å gå på restaurant heller. Det blir for dyrt. Er litt gjerrig skjønner du. Og engangsbestikk blir også dyrt i lengden. Desutten så er det lite miljøvenlig og da. Men det er kanskje bedre å tenke på seg selv der? For spiser jeg ikke så sulter jeg jo, så det blir jo, miljøet eller meg. Du har da sikkert mammaen din! Klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå